1
Vraag
2
Reageer en help mee
redflag

Level 7
  • 189Posts
  • 9Oplossingen
  • 28Likes

Tv gids geen informatie

Hallo,

De tv gids geeft op vooral op regionale zenders vaak geen informatie.

Dit is zowel bij draadloos en bedraad internet.

Als ik de next weer terug zet naar fabrieks instelling is dit een paar dagen goed.

Kan zo geen opname plannen voor deze zenders.

Dit is zo sinds het invoeren van de nieuwe leverancier gids informatie van Ziggo.

Bij DKTV,Ziggo Go,Ci+ module is informatie wel goed, dus alleen bij de next niet goed.

 

Groeten en bedankt,

 

 

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dat is vreemd, ik zie hier, voor zover ik kijk, in de gids altijd alle programma's van de regionale zenders op de next.

 

Hoe maakt de Next verbinding met het modem?

redflag
Topicstarter
Level 7
  • 189Posts
  • 9Oplossingen
  • 28Likes

Hallo, Bert

Zowel bedraad als Wifi, zelfde resultaat.

Vooral RTV noord en omroep Fryslân.

 

Bedankt,

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Oei, dat is ver van mijn bed, die zie ik te weinig om echt iets zinnigs over te zeggen.

Mogelijk komt iemand anders langs die hier vaker naar kijkt en haar/zijn ervaringen kan delen.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @redflag! Bijzonder dat je op je Mediabox Next vaak geen programma informatie terugziet bij de zenders RTV Noord en Omrop Fryslân en dat een fabrieksreset er dan voor zorgt dat je deze informatie weer (tijdelijk) tot je beschikking hebt. Dit was niet aan de orde bij de oude leverancier voor de TV Gids als ik je goed begrijp en sinds de nieuwe leverancier heb je hier zo nu en dan hinder van?

 

Ik heb geen storingsticket kunnen vinden hierover en ik heb het probleem zelf ook niet weten te reproduceren. Alle informatie hierover is dan ook zeer gewenst. Mochten anderen dit lezen en ook ditzelfde probleem ervaren, deel het dan vooral met ons hier!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

We hebben helaas niks meer van je vernomen @redflag. Speelt dit issue nog met de Next en heb je extra informatie voor ons? 

redflag
Topicstarter
Level 7
  • 189Posts
  • 9Oplossingen
  • 28Likes

Hallo,

Sorry voor late reactie, op dit moment doet de gids het weer.

Ik heb verder nog niks gedaan, lijkt zich zelf opgelost tehebben.

Hoop dat dit zo blijft is vaker gebeurd.

 

Groeten en bedankt,

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Fijn dat alles weer in kannen en kruiken is @redflag. Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic