1
Vraag
2
Reacties
Tjat

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Tv-gids Mediabox XL niet juist. Opnames gaan niet altijd goed

Ik ben sinds een week in het bezit van een mediabox XL, maar heb vanaf het begin al problemen met  de TVgids. Bij serie opnamen wordt soms bij het ene programma wel goed opgenomen en bij een andere niet. Er is geen peil op te trekken.

Nu is er sinds 25-11 het probleem bijgekomen dat de TVgids niet meer gevuld wordt. Ik zie op het forum dat dit een oud probleem is en nu weer is teruggekomen. De helpdesk is bekend met het probleem, maar weet nog niet wanneer het is opgelost. 

Ik ga nu voorlopig mijn Humax 5200 weer gebruiken, die geen enkel probleem met de tvgids heeft en nooit heeft gehad.

Het is toch schandalig dat Ziggo niet in staat is een mediabox te leveren die minstens net zo goed is als een Humax

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjat
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Waarschijnlijk door een update via de helpdesk. Wel vreemd dat jij geen probleem hebt, want bij de helpdesk hadden ze een mediabox staan die het probleem ook had. Zouden er verschillende typen mediaboxen in omloop zijn met dezelfde naam. Ik heb een Samsung G9400.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Tjat
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Net nadat ik mijn opmerking had geupload is het probleem van de TVgids opgelost. Nu maar afwachten of ook het probleem met de serie opnamen is opgelost.

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Enig idee op welke wijze het probleem is opgelost? 

Ik ondervind in ieder geval geen problemen met de TV gids op mijn MBXL. Van de Tv-gids maak ik nagenoeg iedere dag gebruik om opnames te plannen of uitzendingen terug te kijken.

Tjat
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Waarschijnlijk door een update via de helpdesk. Wel vreemd dat jij geen probleem hebt, want bij de helpdesk hadden ze een mediabox staan die het probleem ook had. Zouden er verschillende typen mediaboxen in omloop zijn met dezelfde naam. Ik heb een Samsung G9400.

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Dat type MBXL ken ik niet.

Ik heb de Samsung 7401.

Tjat
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Sorry ik heb de 7400 met scart aansluiting, die van jou is een nieuwer type zonder scart. Wel vreemd want ik heb ‘m nog maar iets meer dan een week. Zeker nog een restant of gerefurbished.

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Wie zal het zeggen.

Mijn 7401 is overigens ook pas 6 weken in huis, omdat de vorige 7401 wegens een fan alarm onbruikbaar was geworden. 

In ieder geval tijdens de 2½ jaar dat ik een XL in bruikleen heb nimmer een probleem ondervonden met de tv-gids.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic