Suzannefz

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tv gemist - Meest bekeken geeft alleen Belgische programma’s

Ik kijk alleen tv via mijn Philips tv met een CI module. Normaal zie ik bij ‘meest bekeken’ de meest bekeken programma’s uit Nederland en zijn de plaatjes boven de programma naam goed zichtbaar. Af en toe zie ik hele onleesbare plaatjes en krijg ik vreemde programma’s. Nu heb ik al een aantal weken alleen maar Belgische programma’s daar staan (met uitgerekte rare fotootjes). Ik kijk echt nooit naar Belgische programma’s, heb ook geen kijkprofiel aangemaakt. Ziggo zelf heeft geen idee - weet iemand wat er aan de hand kan zijn en hoe ik weer de NL meest bekeken programma’s terug kan krijgen?

32 Reacties 32
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Suzannefz! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat gek dat je de Belgische zenders dan steeds ziet! Wil je eens je CI+ module opnieuw installeren? Dit doe je door dit stappenplan door te lopen. Krijg je dit dan nog steeds te zien? Het gaat niet over Ziggo Go toch? Daarop is het namelijk algemeen en niet gebaseerd op je kijk profiel.

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @joma1966! Goed dat je even contact opneemt. We kunnen je extra mediaboxen omzetten naar een extra Next Mini. Deze is € 4,- per maand. Wel is het zo dat je 1 koopkaart hebt en daar dus op dit moment niks voor betaald. Wil je dat ik 1 of 2 extra Next Mini's bestel?

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

@Maud 1 is voldoende hoor dan de humax  c 5300  inruilen voor een next mini wil de mediabox xl behouden die gebruik ik als hoofd box . ik betaalde al voor de humax 4 euro per maand voor de 2e box  voor de 2e tv.  prijs zal hetzelfde blijven. zie sticker met de gegevens van de humax die retour gaat  !! Alvast hartelijk dank

joma1966_0-1653057585560.jpeg

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@joma1966, dankjewel! Nou zie ik dat deze box de koopbox is. Hier betaal je niet voor, aangezien dit je eigen eigendom is. Dus dan zou er € 4,- per maand bij komen. De Humax die je in bruikleen hebt is .......2557 + smartcard eindigend op 9916. Als je dit inruilt, dan zou je geen verschil hebben in je abonnementsprijs. Maar als je bovenstaande inruilt, dan komt er € 4,- bij.

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

@Maud 

 

 

de mediabox xl zit standaard in mijn pakket

de humax 5300 betaal ik maandelijks 4 euro huur en heb de eigen koopbox nog 

 

ik wil de humax inruilen  met deze gegevens  

joma1966_0-1653401227662.jpeg

met de smartcard die erbij zat die eindigt op 376R

 

 

die jij beschrijft is van de mediabox xl   2557 smartcard eindigt op 527 wil ik behouden daarvoor ruil ik de humax in ser.nr 494 smartcard 376 in voor een zie sticker in dit bericht.  alvast bedankt

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@joma1966, zoals ik net aangaf is deze mediabox niet meer in bruikleen. Dit is een mediabox van jezelf en hier betaal je niks voor. Deze kan ik daarom ook niet inruilen. De mediabox XL is de hoofdbox, maar daarnaast heb je nog een andere Humax in bruikleen. Die kun je wel inruilen, aangezien je daar wel voor betaald. 

Als je echt bovenstaande wil inruilen, dan komt er € 4,- bij je abonnementsgeld op. Aangezien je dan 2 keer een extra mediabox in bruikleen hebt (aangezien bovenstaande dus je eigen eigendom is). Mocht ik eentje moeten bestellen, dan hoor ik het graag.

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

@Maud dan betaal ik 4 euro teveel als alleen de mediabox xl in bruikleen is. nee heb alleen een samsung SMT-C7140 is mijn koop decoder , en de humax waar ik wel 4 euro maandelijks voor betaal naast de mediabox Xl de hoofdbox ( die wil ik behouden. ik betaal 59,50 voor de alles in 1 start met 1 extra mediabox de humax 5300

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

@Maud  bestel maar 1 next mini voor mij

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

de humax mag je uitschakelen die gebruik ik dan niet meer met de gegevens zie sticker. is de laatst ontvangen humax. de mediabox xl wil ik niet inruilen

 

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ja, precies! Je betaald € 59,50 per maand voor een Humax en het pakket! Ik heb de Next mini nu voor je besteld 🙂 Deze komt er zo snel mogelijk aan! 

joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

dank je wel!!

 

Leen01

Level 3
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sinds gisteren geeft Meest Bekeken ook rare resultaten. Kan me niet voorstellen dat het WK voetbal op een Duitse zender beter bekeken wordt dan op NPO1. NPO1 wordt helemaal onderaan weergegeven als je klikt op 'Toon alles'.

Leen01_0-1669483498240.png

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@Leen01 

dit topic gaat over interactieve tv op een tv met ci+ module,

 

om het overzichtelijk te houden kun je het beste een eigen topic aanmaken  

Uitgelicht topic