1
Vraag
2
Reacties
Dannycu

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Tv extra?

Ik ben deze middag eens wat grondiger naar mijn uitgaven aan het kijken, en nu zag ik dat ik elke maand 13,95 euro betaal voor een tv extra-pakket. Maar ik kan nergens meer wat terugvinden welke zenders hierin vallen. Ik weet dat mijn pakket al een ouder pakket is (van 2013), en dit was toen een veel gekozen optie. En nu is mijn vraag eigenlijk wat er gebeurd als ik dit pakket in Mijn Ziggo opzeg? en of ik dan eventueel zenders kwijt ben, en zo ja welke?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Tv-Extra is de oude naam van fZiggo voor Ziggo Movies&SeriesXL.

Dat is hetzelfde zender pakket, dus het beste is even op de site bij Movies&SeriesXL te kijken welke zenders. 

Bij veel klanten heeft Ziggo dit overigens omgezet naar Movies&SeriesXL, hier onder valt ook het ondemand aanbod Movies&Series en het ondemand aanbod Movies&SeriesL, samen is dit Movies&SeriesXL 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Tv-Extra is de oude naam van fZiggo voor Ziggo Movies&SeriesXL.

Dat is hetzelfde zender pakket, dus het beste is even op de site bij Movies&SeriesXL te kijken welke zenders. 

Bij veel klanten heeft Ziggo dit overigens omgezet naar Movies&SeriesXL, hier onder valt ook het ondemand aanbod Movies&Series en het ondemand aanbod Movies&SeriesL, samen is dit Movies&SeriesXL 

Dannycu
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dus is het eigenlijk sowieso goedkoper om hem op z`n minst om te zetten naar movies&seriesXL aangezien deze al 2 euro goedkoper is.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Ja, dat is goedkoper. Heb je ook gekeken of je de zenders en het ondemand aanbod ervan gebruikt? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Dannycu 
Een warm welkom op de Ziggo Community.

Een hele terechte vraag, want dit zenderpakket zie je momenteel niet meer bij ons op de website staan. Ik zie dat @Template je al heeft voorzien van de juiste informatie. Hartstikke fijn. Daarnaast zie ik ook dat je TV Extra hebt opgezegd per 17 februari 2021.  Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, geef dan vooral een gil.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic