JosE2

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tv beeld valt regelmatig weg op zwart

Mediabox next valt regelmatig naar zwartbeeld.

wat is het probleem

26 Reacties 26
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Het is wel een hardnekkig probleem, @JosE2
Heb je toevallig nog een ander tv toestel waarop je zou kunnen testen? 

JosE2
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom zou ik dat bij de andere tv moeten testen, de mediabox moet het doen op de tv die ik hiervoor wil gebruiken. De Humax die ik voorheen had, had ik nooit een probleem.

de mediabox next is ook al omgewisseld. Tevens is de hdli aansluiting en kabel gewisseld

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Juist daarom! De Next zelf is al omgewisseld zoals je aangeeft en ook de kabel is al verwisseld. Als ik de berichten zo doorlees is dit het enige wat nog niet is gecheckt. Daarmee zeggen we niet dat het probleem jouw televisie is maar wel dat het een probleem kan zijn door de combinatie van de tv en de Mediabox Next. 

Om dit zeker te weten is de enige mogelijkheid uitsluiten. Is het daarom voor jou een optie om de Mediabox Next aan te sluiten op een andere tv? 

JosE2
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels een leen humax in gebruik, geen uitval meer van de tv

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@JosE2 Dank voor je terugkoppeling! En hoe gaat het nu met de Next i.c.m. de TV ?

JosE2
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de next vervolgens weer aangesloten op de philips tv, wederom valt het beeld zwart regelmatig weg.

Ik denk dat ik de next terug stuur en terug ga naar het startpakket als er geen oplossing is voor dit probleem

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@JosE2 Wellicht ten overvloede, maar heb je ook al eens HDMI-CEC op je Philips tv uitgezet en gekeken of je nog steeds last hebt van zwart beeld?

Uitgelicht topic