Opgelost! Ga naar oplossing.
RogerD wrote:
Als trouwe Ziggo klant is na jaren mijn afstandsbediening (Humax) tot op de draad versleten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat als je langer dan 2 jaar klant bent de afstandsbediening buiten de garantie valt en je deze zelf moet vervangen. Is dit bedoelt om mensen te dwingen om om de 2 jaar een nieuwe aanbieder te zoeken? Ik zou graag Ziggo klant blijven, maar wel met werkende apparatuur svp.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
RogerD wrote:
Als trouwe Ziggo klant is na jaren mijn afstandsbediening (Humax) tot op de draad versleten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat als je langer dan 2 jaar klant bent de afstandsbediening buiten de garantie valt en je deze zelf moet vervangen. Is dit bedoelt om mensen te dwingen om om de 2 jaar een nieuwe aanbieder te zoeken? Ik zou graag Ziggo klant blijven, maar wel met werkende apparatuur svp.
Frits Raaf wrote:
Kijk eens op Aliexpress:
https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20181228072238&SearchText=humax+remote
Be rt wrote:Frits Raaf wrote:Ik zou oppassen met die afstandsbedieningen, ik heb ook 3 zeer goedkope Apples uit China het precies 2 weken zien doen bij bekenden, die dachten goedkoop uit te zijn.
Kijk eens op Aliexpress:
https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20181228072238&SearchText=humax+remote
Willem-A wrote:
Dat is wel erg netjes Michael Ziggo!
Hulde! Maar toch een vraag: Hoe zit dat nou precies met de garantie? Bij huren snap ik dat men dingen vervangt, maar anders kan ik me voorstellen dat het na 2 jaar over is, wat ik ook al aangaf. Kun je daar wat licht in brengen zodat ook wij een passend antwoord kunnen geven? Of was dit een uitzondering?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.