NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik gebruikte een aparte FM-antenne omdat mijn Ziggo aansluiting niet geschikt was voor FM-ontvangst, de kamerantenne is kapot gegaan dus zoek ik een optie om weer FM te ontvangen op mijn Marantz receiver, er zit een aparte antenne ingang van 75ohm.
In de wand zit de POA 01 UPC met out1 en out2. Op out2 zit een coax met verbinding naar internet en de out1 is verbonden met een zwarte kabel naar mijn humax mediabox en tv.
Ziggo heeft een paar jaar geleden de POA 1 IEC NL met uitgang tv en radio gestuurd met een coax kabel maar verder kreeg ik geen uitleg. Ik heb gevraagd of ik deze splitter op de out1 moet vastmaken.
Misschien is een andere optie op de bestaande verbinding via de humax mediabox een kabel op cable out te doen en die dan aansluiten op mijn versterker ?
Kort samengevat: Is het splitter op splitter doen of moet ik het via de mediabox laten lopen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi jansmarcel, die optie heb ik ook geprobeerd. Ik heb die scartkabel rechtsstreeks in de humax gedaan en de plugjes in de marantz. Ik kreeg geen geluid, de humax stond goed op het radiokanaal/bepaalde zender. Een scartblokje met een outputschakelaar is nu onderweg.
Ok die zal wel werken. Er wordt dan gewoon beeld en geluid opgesplitst wat normaal samen door de scart kabel gaat. Ben benieuwd.
Hallo allemaal, het scartblokje is binnen en het is gelukt 🙂 Ik heb de scart op de humax box aangesloten, de schakelaar op out gezet en ik kan weer muziek luisteren via de marantz. Dank jullie wel voor alle tips/opmerkingen/adviezen. Super !!
Fijn dat het gelukt is, en danku voor het melden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.