Op Ziggo Sport Golf lukt het niet om de lange uitzending van The Open terug te kijken via replay tv of de opname terug te kijken. De kortere uitzendingen van The Open kunnen wel worden teruggekeken, net als de uitzendingen op Ziggo Sport Select. Vandaag wordt echter geen golf meer uitgezonden op Ziggo Sport Select.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi allen,
Even een kleine update vanaf deze kant. Het issue met opnames en Replay TV voor Ziggo Sport Golf is sinds 7 augustus opgelost. Het probleem zat hem in het feit dat het systeem niet overweg kon met afleveringen die langer dan 10 uren duurden. Dit is nu opgelost voor toekomstige content.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @RobertUtrecht,
Bedankt voor je melding! Meerdere klanten hebben dit laten weten. Als je alsnog de uitzending wilt bekijken kun je dit doen via Replay TV, zorg wel dat je je eigen opname allereerst verwijderd en daarna het programma selecteert in de gids.
Dit lukt me niet. Dit lange uitzending van dag 4 kan ik niet terugkijken. "kijk" knop bestaat niet als ik die uitzending selecteer in de gids. Heb mijn opname idd verwijderd. Heb geprobeerd op browser (chrome), appletv, en media next box.
Dat is jammer @dmaastricht. Ik heb het hier laten testen en het werkt zonder problemen. Weet je zeker dat de opname verwijderd is? Kun je de andere dagen wel gewoon terugkijken?
Ja, is al verwijderd. Zaterdag 11u heeft replay icoon maar ik krijg "Niet beschikbaar. Dit video kan niet worden afgespeeld. 1001" . Zondag 10u geen replay icoontje. (ziggo go chrome browser).
Dat is me een beetje te kort door de bocht. Het symbool van terugkijken staat er niet bij. Op welke wijze gaat het wel lukken?
Hallo All, het probleem is op dit moment in onderzoek. We kunnen op dit moment geen belofte doen dat het nog opgelost wordt. Wat jullie aangeven klopt, er is een groep klanten die ook problemen ervaart met Replay, dit wordt meegenomen.
Hi allen,
Even een kleine update vanaf deze kant. Het issue met opnames en Replay TV voor Ziggo Sport Golf is sinds 7 augustus opgelost. Het probleem zat hem in het feit dat het systeem niet overweg kon met afleveringen die langer dan 10 uren duurden. Dit is nu opgelost voor toekomstige content.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.