DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

The Net - Promised Land (storing in beeld)

Wij volgen de serie The Net - Promised Land op maandagavond bij FOX, maar tot nu toe zit er in elke aflevering wel een paar keer kortstondig storing in het beeld. Dit is zowel in de Life uitzending als bij de opnames.

 

Bij de laatste aflevering van The Net - Promised Land S1 Afl4 van maandagavond 19dec 20:56 - 21:55 FOX is het bijvoorbeeld terug te zien op 31:52 32:45 maar er zijn meer momenten en zoals ik al aangaf, zat het tot nu toe nog in elke aflevering die is geweest.

 

Uitgelicht
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Reacties
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hallo iedereen!

Vanuit de aanleverpartijen zijn er geen fouten meer gevonden in programma's. Mochten jullie in de praktijk nog wel verstoringen zien, dan horen we dat natuurlijk graag. Voor de reeds opgenomen programma's kunnen de verstoringen helaas niet meer hersteld worden, waarvoor mijn oprechte excuses.

26 Reacties 26
Dokie

Level 10
  • 498Posts
  • 3Oplossingen
  • 217Likes

@VincentNog geen verandering. Bij Nancy Drew nog steeds meermaals onder in beeld blokken, maar ik wil niet steeds moeten kijken en pauzeren om tijden te noteren. Er is voor mij niets veranderd. The Net moet ik nog kijken, maar ik verwacht dat dat niet anders is.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

He, verdorie :-(. Wel goed om te weten, @Dokie. Ik laat ze er weer induiken. @DON PAPA , speelt dit bij jou ook nog steeds zo? 

DON PAPA
Topicstarter
Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Ja ik zie de storing ook nog geregeld op Fox voor bij komen, ook bij andere series. Gelukkig is het steeds maar heel kort, dat het niet heel hinderlijk is.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Het probleem is inmiddels doorgezet naar de aanlever partij. Als er een update is, delen we dat hier. Bedankt voor al jullie input!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hallo iedereen!

Vanuit de aanleverpartijen zijn er geen fouten meer gevonden in programma's. Mochten jullie in de praktijk nog wel verstoringen zien, dan horen we dat natuurlijk graag. Voor de reeds opgenomen programma's kunnen de verstoringen helaas niet meer hersteld worden, waarvoor mijn oprechte excuses.

Dokie

Level 10
  • 498Posts
  • 3Oplossingen
  • 217Likes

Hallo @Vincent 
Is er een datum aan te geven per wanneer men denkt dat probleem opgelost is? Ik heb nog wat opnames te kijken, maar als die van voor betreffende datum zijn, negeer ik het verschijnsel.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Sinds het begin van deze maand, heb ik begrepen uit de mailwisseling. Mocht je nog enkele opnames hebben, of gepland hebben staan, dan hoor ik het natuurlijk graag. Live TV mag uiteraard ook worden bekeken. Alvast reuzebedankt!

Uitgelicht topic