1
Vraag
2
Reageer en help mee
Sah1979

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

The Curse of Oak Island

Ik kijk de serie Curse of oak island maar via Ziggo go heb ik meer afleveringen dan via on demand. Heeft iemand enig idee waarom dit is. Het is namelijk nogal irritant.

Bij voorbaat dank voor de respons.
8 Reacties 8
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Hallo Sah1979,

In de app zijn er 75 afleveringen. Welke aflevering(en) van welk seizoen mis je dan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.
Sah1979
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Sander,

Heel seizoen 5 staat niet bij on demand en seizoen 6 gaat maar tot 13. In de app staan wel alle afleveringen.

Gr.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Sah1979 Hier de afbeeldingen die we net vers geschoten hebben. Dit is op een Mediabox XL waar seizoen 5 uit 16 afleveringen bestaat en seizoen 6 uit 15 afleveringen. Op wat voor apparaat mis jij de afleveringen?


Sah1979
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op zo'n super traag upc apparaat. Geen idee hoe het beestje heet.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Sah1979 Dat beestje staat hier ook 😉 maar ook daar zijn alle afleveringen beschikbaar. Wil je de Mediabox eens opnieuw installeren en kijken of de afleveringen er dan wel bij staan?
Sah1979
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sorry Sander. Even gemist dat je een reactie had gepost. Ga het vanavond proberen en meld mij daarna weer.

Avast bedankt
Sah1979
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Sander. Helaas geen resultaat. Heb foto's bijgesloten ter verduidelijking. Verder nog suggesties ?
Baswazz

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik maak gebruik van de C++ module en mis ook heel seizoen 5.
En bij Seizoen 2 mist aflevering 3.
Ik zie wel een Seizoen 0 deze heeft 16 afleveringen dit zouden er volgens Wikipedia 18 moeten zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic