Marco17
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terugsturen mediabox/apparatuur Ziggo

Heb een nieuwe Horizon mediabox ontvangen maar geen info voor het terugsturen. Hoe doe ik dat als nog?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
N.N.
Expert
Expert
  • 12986Reacties
  • 818Oplossingen
  • 595Likes
Als je van Ziggo iets terug moet sturen ontvang je mettertijd een brief met een retourdoos.
De retourdoos kun je dan bij PostNL afgeven en bewaar de reçu bijzonder goed als bewijs van terug zenden.

**toevoeging door moderator**
Als je nog geen retourdoos hebt ontvangen, dan kun je Ziggo altijd vragen om opnieuw een retourdoos te versturen.

Je mag hem natuurlijk ook in een eigen doos retourneren, maar wees er wel alert op naar welk adres je het retourneert. In onze retourdozen zijn ook stickers meegeleverd met de tekst "breekbaar" en het is dan ook verstandig om dit ook kenbaar te maken als je gebruik maakt van een eigen doos. Bewaar ook je retourbewijs!

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Bekijk in context

11 Reacties 11
N.N.
Expert
Expert
  • 12986Reacties
  • 818Oplossingen
  • 595Likes
Als je van Ziggo iets terug moet sturen ontvang je mettertijd een brief met een retourdoos.
De retourdoos kun je dan bij PostNL afgeven en bewaar de reçu bijzonder goed als bewijs van terug zenden.

**toevoeging door moderator**
Als je nog geen retourdoos hebt ontvangen, dan kun je Ziggo altijd vragen om opnieuw een retourdoos te versturen.

Je mag hem natuurlijk ook in een eigen doos retourneren, maar wees er wel alert op naar welk adres je het retourneert. In onze retourdozen zijn ook stickers meegeleverd met de tekst "breekbaar" en het is dan ook verstandig om dit ook kenbaar te maken als je gebruik maakt van een eigen doos. Bewaar ook je retourbewijs!

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Bekijk in context

Marco17
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké maar online staat dat je hem binnen 14 dagen moet terugsturen, maar ik heb het modem als bijna 2 weken en geen retour box.
Bedankt voor je reactie
N.N.
Expert
Expert
  • 12986Reacties
  • 818Oplossingen
  • 595Likes
Dat binnen 14 dagen terug sturen gaat in op het moment dat je de brief met de retourdoos ontvangen hebt.
Willem-A
Expert
Expert
  • 14718Reacties
  • 479Oplossingen
  • 2781Likes
Je mag ook een eigen doos gebruiken, of de doos waarin de box naar je toe is gestuurd. Een extra doos is echter raadzaam. Een van de moderators heeft dit laatst laten weten. Let er dan wel op dat je het verzendbewijs bewaard en niet na een tijdje wegdoet! Het behandelen kan soms lang duren, dus zorg altijd dat je bewijs hebt. Kopieer anders de bon, daar deze nogal eens wil vervagen en laat Ziggo weten dat je de box terug zendt.

Je hoeft dus niet noodzakelijk op een retourdoos te wachten.
Advr
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg ik net een mail om een mediabox terug te sturen met de retourbox maar die heb ik helemaal niet ontvangen.
Zoals al veel niet goed gaat gaat dit ook helemaal niet goed.

Hoe kom i k aan zo'n retourbox?

Ad.
Willem-A
Expert
Expert
  • 14718Reacties
  • 479Oplossingen
  • 2781Likes
Dag Ad

Lees eens de reacties op dit topic door. Dan zie je precies hoe je eventueel ook te werk kan gaan.
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16555Reacties
  • 1303Oplossingen
  • 2855Likes
Advr wrote:
Krijg ik net een mail om een mediabox terug te sturen met de retourbox maar die heb ik helemaal niet ontvangen.
Zoals al veel niet goed gaat gaat dit ook helemaal niet goed.

Hoe kom i k aan zo'n retourbox?

Ad.

Bel 1200 als u nog telefoon heeft van Ziggo, anders 0900-1884.
SebastiaanS
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het mogelijk de Horizon box bij een Ziggo vestiging te retourneren?
Willem-A
Expert
Expert
  • 14718Reacties
  • 479Oplossingen
  • 2781Likes
SebastiaanS wrote:

Ik raad je aan gewoon te bellen. Dat gaat volgens mij het snelst. Even bellen, retourdoos, en even naar de post brengen...
SebastiaanS
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Willem-A wrote:
SebastiaanS wrote:

Ik raad je aan gewoon te bellen. Dat gaat volgens mij het snelst. Even bellen, retourdoos, en even naar de post brengen...

Even naar de ziggo winkel brengen is sneller dan even naar het postkantoor voor mij.
N.N.
Expert
Expert
  • 12986Reacties
  • 818Oplossingen
  • 595Likes
SebastiaanS wrote:
Willem-A wrote:
SebastiaanS wrote:

Even naar de ziggo winkel brengen is sneller dan even naar het postkantoor voor mij.

Tot voor bijna 2 jaar terug kon je inderdaad je spullen weer inleveren bij een UPC/Ziggo-winkel, dat kun dat al enige tijd niet meer, alles moet retour gestuurd worden naar een centraal punt d.m.v. een retourdoos.
Wèl het verzendbewijs goed bewaren.

Uitgelicht topic