De never ending story over een Mediabox NEXT die op 11 juni 2023! is ingeleverd door PostNL bij ZIGGO. Maar.. vandaag 11 januari 2024 een dreigmail van ZIGGO met de volgende tekst:
“Een paar weken geleden vroegen wij u om onderstaand apparaat terug te sturen:
Mediabox Next met serienummer 226168119812.
Stuurt u het binnen 7 dagen terug?
Nog even een herinnering van onze kant. Wilt u het apparaat zo snel mogelijk terugsturen? Als u dat binnen 7 dagen doet, rekenen we niets voor het vervangen. Daarna kost het € 33,52 inclusief btw.
Heeft u het al teruggestuurd? In dat geval: hartelijk dank! We hebben elkaar kennelijk gekruist. U hoeft niets meer te doen.
Geen retourdoos meer?
Bent u de retourdoos kwijt die wij opgestuurd hadden? Op onze site leest u hoe u het apparaat aan ons terugstuurt”.
Op dit forum zo vaak gemeld met track&trace dat de mediabox next serienummer 226168119812 op 11-06-2023 bij Ziggo is ingeleverd. Zo vaak reacties gehad van moderators met excuses en we gaan het oplossen, maar ook in 2024 blijft Ziggo mij als ex-klant van Ziggo stalken. Wanneer houdt dit op!