Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds vorige week hapert terugkijken of bekijken van opnames met de horizon mediaboxXL
diagnostiek zegt dat de verbinding traag is. M4 pods zorgen voor de wifi, die werken probleemloos sinds de installatie een paar maanden geleden. Box zit direct op toegangspunt coax met korte kabel (1,5 m) zie foto
Alle instellingen gechect en bijgevoegd zijn screenshots van alle instellingen/waardes MBXL
Hopelijk weet iemand hier waar het probleem kan liggen, want dit is vrij hinderlijk aangezien wij vrijwel alles terugkijken, danwel opnemen om later te bekijken.
Alvast dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Xero,
Dat is inderdaad hinderlijk op deze manier. Hier moet dan ook zeker een oplossing voor komen. Het is tijd om de hoofdaansluiting een upgrade te geven door onze monteur. Ik heb een afspraak voor je gemaakt op maandag 17 januari tussen 8.00 en 17.00 uur. Je ontvangt een bevestiging van de afspraak per e-mail. Mocht dit tijdstip niet goed passen, dan kun je in Mijn Ziggo de afspraak wijzigen. Laat je na het bezoek van de monteur weten hoe het is gegaan?
Is dit de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt of is er in de meterkast ook nog een coax aansluiting die naar deze wandcontactdoos wordt doorgelust?
Is de Mediabox XL ook je modem of heb je een apart modem?
Hoi Bert,
Dank voor je reactie, de antwoorden zijn nee, dit is de hoofdaansluitin en ja, is ook de modem. Ik had me al wat ingelezen in reacties op soortgelijke vragen en wist dat jij onder andere hier altijd als eerste naar vraagt 😉
Aanvulling: De coax komt vanaf de straat en gaat via de muur naar alle verdiepingen. Wij zitten op 1 hoog.
Ik zie wel wat afwijkende waarden in het signaal.
Ik vermoed dat de wandcontactdoos te oud is en een Ziggo monteur die gratis gaat vervangen.
Een Ziggo moderator kan die bekijken en de nodige stappen zetten.
Morgen komen ze hier in dit topic langs.
Ik denk zelf eigenlijk ook dat het ofwel aan de MBXL, ofwel het wandcontact ligt. Bedankt voor het meedenken!
Hoi @Xero,
Dat is inderdaad hinderlijk op deze manier. Hier moet dan ook zeker een oplossing voor komen. Het is tijd om de hoofdaansluiting een upgrade te geven door onze monteur. Ik heb een afspraak voor je gemaakt op maandag 17 januari tussen 8.00 en 17.00 uur. Je ontvangt een bevestiging van de afspraak per e-mail. Mocht dit tijdstip niet goed passen, dan kun je in Mijn Ziggo de afspraak wijzigen. Laat je na het bezoek van de monteur weten hoe het is gegaan?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...