Vraag
Reacties
Oplossing
Spaans63
Level 1

Terugkijken detectives NPO

Waarom kun je de detectives die op de NPO worden uitgezonden niet terugkijken?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Hier een antwoord op een gelijksoortige vraag.

Opsporing Verzocht niet terug te kijken | Ziggo Community

Hey . Ik begrijp dat het heel raar voelt dat het via ons niet terug te kijken is met Ziggo replay. Dit is echter wel, zoals Nick een keuze van de NPO. Wij kunnen 'uiteraard' niet iets aanbieden als zij dit niet willen. Daar hebben wij de rechten niet voor.
Laten we voorop stellen; het is voor Ziggo ook fijner als we alle programma's wel op Ziggo Replay kunnen aanbieden. Dan is onze dienst des te vollediger en beter te verkopen. Begrijp dus dat het niet een keuze van ons is. Dit is bijvoorbeeld bij KPN hetzelfde (zoals
 hier te lezen)

Bekijk in context

0 Kudos
robbo
Level 20
T.E.A.M.

Op de npo app als alternatief?

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
The Fons
Level 10

Was mij ook al eens opgevallen. Waarschijnlijk zijn dat vaak de nieuwere afleveringen van een serie die ze graag nogmaals uitzenden over een tijdje. Of ze hebben niet de rechten om ze in replay beschikbaar te houden. 

0 Kudos
Steefb
Level 20

Hier een antwoord op een gelijksoortige vraag.

Opsporing Verzocht niet terug te kijken | Ziggo Community

Hey . Ik begrijp dat het heel raar voelt dat het via ons niet terug te kijken is met Ziggo replay. Dit is echter wel, zoals Nick een keuze van de NPO. Wij kunnen 'uiteraard' niet iets aanbieden als zij dit niet willen. Daar hebben wij de rechten niet voor.
Laten we voorop stellen; het is voor Ziggo ook fijner als we alle programma's wel op Ziggo Replay kunnen aanbieden. Dan is onze dienst des te vollediger en beter te verkopen. Begrijp dus dat het niet een keuze van ons is. Dit is bijvoorbeeld bij KPN hetzelfde (zoals
 hier te lezen)

0 Kudos
robbo
Level 20
T.E.A.M.

Op de npo app als alternatief?

0 Kudos
eFfeM
Level 9

Dit heeft inderdaad met rechten te maken.

Soms gebeurt het ook met films. Ik heb het ook op de belgische zenders wel eens gezien.

Als je een smart TV hebt en het staat op de NPO app, kun je via die route kijken.

En als je geen smart TV heb maar wel een chromecast dongle en het staat op de NPO app dan kun je via je telefoon casten.

Als het al wat langer geleden is dat het uitgezonden is, dan kan het ook zijn dat je NPO Extra moet hebben.

eur 2.95 als ik me niet vergis, eerste maand gratis.

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

De NPO-app zit (gelukkig) ook geïnstalleerd op de Mediabox Next. 
NPO Plus biedt, anders dan het gratis aanbod van NPO Start, voor € 2,95 per maand extra programma's aan zoals (buitenlandse) series, documentaires en films. Bovendien is het hele aanbod van NPO Plus voor langere tijd beschikbaar en kun je tot een jaar terugkijken zonder reclame in HD kwaliteit.

0 Kudos