1
Vraag
2
Reacties
Arendc

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Terugkijken Ziggo Mediabox XL werkt vaak niet

Terugkijken via de horizon mediabox doet het weer eens niet. Heeft wel naar behoren gewerkt. Stekker al een hele middag uit het stopcontact gehad zonder succes. Probleem blijft terug komen.

Verder kan ik niet meer op afstand een opname instellen terwijl de mediabox wel in mijn app toegevoegd is en energiebeheer op hoog staat. Ook dit heeft altijd naar behoren gewerkt. Help?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Hoe staat je automatisch schijfbeheer? beste is uit
Harde schijf niet te vol?
Heb je de box opgenomen in je netwerk?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/thuisnetwerk-storing-of-werkt-niet-of-niet-te-installeren-op-mediabox-xl-20580

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Hoe staat je automatisch schijfbeheer? beste is uit
Harde schijf niet te vol?
Heb je de box opgenomen in je netwerk?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/thuisnetwerk-storing-of-werkt-niet-of-niet-te-installeren-op-mediabox-xl-20580
Arendc
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Schijfbeheer heb ik nog niet naar gekeken. Harde schijf is 20% gevuld en box is niet opgenomen in netwerk.

Ik heb de box meerdere malen gereset dmv de stekker er een minuut uit te laten.
Brax

Level 1
  • 318Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes
Arendc ,

Ik zou even naar dat schijfbeheer kijken.

'Verder kan ik niet meer op afstand een opname instellen terwijl de mediabox wel in mijn app toegevoegd is en energiebeheer op hoog staat. Ook dit heeft altijd naar behoren gewerkt. Help?' Ik denk dat je gebruik maakt van iets wat ik nog nooit gebruikt heb. "op afstand een opname instellen" daarmee bedoel je zeker niet de afstandbediening ?
Dat hele apps menu op de box zelf kan problemen geven. Ik kan me voorstellen dat als je daar dan ook nog op een andere manier mee omgaat (smartphone? ander apparaat ?) zou dat mischien problemen kunnen geven.

Uiteraard ken ik het hele verhaal niet. Een simpele sugggestie is om de fabrieksinstelling te herstellen.
Arendc
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Brax Bedankt voor je reactie.

inmiddels werkt het terug kijken weer, ik heb de box een dag van de stroom af gehad en toen deed ie t weer....

schijfbeheer heb ik uit gezet, we zullen zien.

Met op afstand instellen bedoel ik dat ik via de app (smartphone) een programma in kan stellen wat op de box opgenomen wordt. Dat heeft ook goed gewerkt, maar lukt nu niet meer. Is niet zo belangrijk, maar wel handig af en toe als je langer van huis bent en dus niet meer terug kunt kijken via de tv-gids.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic