Ansdeg
Stamgast
  • 46Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Terug kijken met de pace

Ik kan voor de zoveelste keer sinds 6 sep. niets terug kijken van kijk app. Ik krijg steeds geen informatie beschikbaar. Dit is een tijdje goed gegaan maar het is weer zover balen.

zijn er meer mensen met hetzelfde probleem??? 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ansdeg
topicstarter
Stamgast
  • 46Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Aaahhh fijn bedankt  voor de reactie, inmiddels kan ik weer de zenders van KIJK terug kijken. Met de pace doe je dat door de rode knop of on-denand. Maar heb 10 dagen de tekst bij kijk

geen informatie beschikbaar gekregen. Ik kon wel bij de NPO terug kijken. 
ik wil heel graag een tweede next box voor op de slaapkamer dan kan ik opnemen en interactief gebruiken, daar wacht ik al ander half jaar op pfffff😉

m.vr.gr. Ans

Bekijk in context

3 Reacties 3
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 407Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @Ansdeg, altijd vervelend als iets niet werkt. Begrijpelijk dat je dan baalt!

Tot nu toe zie ik alleen nog geen andere reacties in dit topic. Wellicht komt dit door de omschrijving. Ik zie in elk geval dat je gebruikt maakt van een Next mediabox en een Pace mediabox. Apps zitten alleen op de Mediabox Next en Mediabox XL. Het klopt dat dit niet via de Pace mediabox werkt, of bedoel je wat anders?

Ansdeg
topicstarter
Stamgast
  • 46Posts
  • 3Oplossingen
  • 44Likes

Aaahhh fijn bedankt  voor de reactie, inmiddels kan ik weer de zenders van KIJK terug kijken. Met de pace doe je dat door de rode knop of on-denand. Maar heb 10 dagen de tekst bij kijk

geen informatie beschikbaar gekregen. Ik kon wel bij de NPO terug kijken. 
ik wil heel graag een tweede next box voor op de slaapkamer dan kan ik opnemen en interactief gebruiken, daar wacht ik al ander half jaar op pfffff😉

m.vr.gr. Ans

Bekijk in context

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6226Posts
  • 405Oplossingen
  • 1134Likes

fijn dat het weer werkt

voor een extra next is het helaas nog afwachten waneer die weer in het assortiment zit (leverbaar is)

Uitgelicht topic