1
Vraag
2
Reacties
Hannahcee

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Tennis: Waarom zendt Ziggo Sport de wedstrijd van Rijthoven niet uit

Bizar

griekspoor en van Rijthoven spelen tegelijkertijd.

eurosport kies Griekspoor

dan zou je verwachten dat ziggo tennis van Rijthoven uitzendt maar nee, dames enkelspel, sakjari tomova

Waarom????

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Hannahcee en @Alfons Verbiest, ik snap dat jullie je afvragen hoe dit precies zit. Eurosport heeft de rechten  en Ziggo heeft een sub-licentie. Dit betekent dat Eurosport de eerste keus heeft qua wedstrijden die worden uitgezonden. Mochten wij een wedstrijd niet uitzenden, dan is de kans groot dat die wedstrijd wel wordt uitgezonden op Eurosport of Discovery+. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes

Dat viel mij ook al op. Een uurtje later keek ik nog een keer, toen was de partij van van Rijthoven in elk geval op Select. Of dat blijvend was weet ik niet. Ik heb hem via de Eurosport Player gezien.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Hannahcee en @Alfons Verbiest, ik snap dat jullie je afvragen hoe dit precies zit. Eurosport heeft de rechten  en Ziggo heeft een sub-licentie. Dit betekent dat Eurosport de eerste keus heeft qua wedstrijden die worden uitgezonden. Mochten wij een wedstrijd niet uitzenden, dan is de kans groot dat die wedstrijd wel wordt uitgezonden op Eurosport of Discovery+. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic