Aangezien ik niet kan reageren op mijn vorige topic - misschien mijn onkunde - dus maar een nieuwe reactie. Los van het feit dat mijn eerdere probleem nog steeds niet is opgelost is er ook nog een ander probleem. Gisteren was de finale van het ATP-toernooi in Rome tussen Nadal en Djokovic en de uitzending liep van 17.00 tot 19.00 uur. Ik heb deze uitzending opgenomen maar een finale tussen deze 2 spelers zal 99 van 100 keer langer duren dan twee uur en is het dus vragen om moeilijkheden met deze uitzendtijd. Wat verwacht kon worden gebeurde ook met als resultaat dat de 3e set van deze geweldige wedstrijd niet werd uitgezonden en de tennis liefhebber dus zwaar teleurgesteld achterblijft temeer daar op geen enkele manier deze 3e set bekeken kan worden terwijl op andere zenders in een dergelijke situatie de uitzending gewoon blijft doorlopen. Een ander minpunt bij Ziggo is het feit dat niet kan worden teruggekeken.
Ik ben al zo’n 30 jaar abonnee bij Ziggo maar als deze ongein nu niet snel wordt opgelost dan zal ik toch naar een betere aanbieder moeten overstappen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb vernomen dat de wedstrijd wel helemaal is uitgezonden. De uitzending liep in de programmatijd van twee volgende uitzendingen door. In jouw geval heb je de wedstrijd niet helemaal opgenomen, waarschijnlijk omdat je alleen de 'zuivere speeltijd' van de wedstrijd had ingesteld. Een volgende keer kan je dan beter ook het volgende programma instellen voor opname. Of gewoon live kijken natuurlijk... 😉
Ik kan je garanderen dat de hele wedstrijd inclusief de prijsuitreiking integraal is uitgezonden.
Dank voor het bericht maar de “oplossing” om live te kijken helpt uiteraard niet als men op het moment van de uitzending niet thuis is. Het opvolgende programma opnemen zou wel kunnen helpen. Hiermee is echter het niet kunnen terugkijken nog niet opgelost.
Dank voor het bericht maar aangezien ik het programma had opgenomen in de geprogrammeerde tijd heb ik de 3e set gemist. De volgende keer zal ik het opvolgende programma ook opnemen maar het zou al klantvriendelijker zijn wanneer men zou kunnen terugkijken.
dat niet kunnen terugkijken heeft waarschijnlijk met rechten te maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.