Bizar
griekspoor en van Rijthoven spelen tegelijkertijd.
eurosport kies Griekspoor
dan zou je verwachten dat ziggo tennis van Rijthoven uitzendt maar nee, dames enkelspel, sakjari tomova
Waarom????
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Hannahcee en @Alfons Verbiest, ik snap dat jullie je afvragen hoe dit precies zit. Eurosport heeft de rechten en Ziggo heeft een sub-licentie. Dit betekent dat Eurosport de eerste keus heeft qua wedstrijden die worden uitgezonden. Mochten wij een wedstrijd niet uitzenden, dan is de kans groot dat die wedstrijd wel wordt uitgezonden op Eurosport of Discovery+.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat viel mij ook al op. Een uurtje later keek ik nog een keer, toen was de partij van van Rijthoven in elk geval op Select. Of dat blijvend was weet ik niet. Ik heb hem via de Eurosport Player gezien.
Goedemorgen @Hannahcee en @Alfons Verbiest, ik snap dat jullie je afvragen hoe dit precies zit. Eurosport heeft de rechten en Ziggo heeft een sub-licentie. Dit betekent dat Eurosport de eerste keus heeft qua wedstrijden die worden uitgezonden. Mochten wij een wedstrijd niet uitzenden, dan is de kans groot dat die wedstrijd wel wordt uitgezonden op Eurosport of Discovery+.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.