Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Helpdesk trok na 1 uur “helpen”, waarvan 50 minuten in de wacht, ten onrechte deconclusiedat mijn 2 maanden oude next mini stuk was. Krijg nieuwe toegestuurd en die moet ik binnen 14 dagen installeren. Dat wil ik niet, want de oude blijkt gewoon te werken. Bij poging via chromecast youtube af te spelen, bleek een eenvoudige handeling door chromecast , 5 seconden knop op kastje mini indrukken, genoeg om eea weer werkend te krijgen.
ik heb helemaal geen zin om vervangende op te sturen next mini te installeren, maar dat moet volgens mail wel binnen 14 dagen. Hoe kom ik hiet onderuit zonder weer ellenlang aan de telefoon te hangen??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je komt er niet onderuit, de oude wordt automatisch gestopt na 14 dagen en de nieuwe wordt per direct geactiveerd op het moment dat je die aansluit en dan is de oude ook gestopt.
Dat systeem is niet te onderbreken.
dat kan niet. installatie duurt overigens maar max 10 minuten
Je komt er niet onderuit, de oude wordt automatisch gestopt na 14 dagen en de nieuwe wordt per direct geactiveerd op het moment dat je die aansluit en dan is de oude ook gestopt.
Dat systeem is niet te onderbreken.
Volgens mij is het installeren van een Next mini een fluitje van een cent.
Bedankt voorde reacties. Dat moet dan maar. Jullie hebben gelijk: Installeren is inderdaad niet moeilijk, wel overbodig. Blijft staan de incompetentie van de helpdesk en zonde van het oude apparaat.
Gelukkig word het apparaat niet weggegooid, maar bij een andere klant opnieuw gebruikt. De transportkosten etc zijn inderdaad wel zonde
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...