1
Vraag
2
Reacties
jackwitjes

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Teletekst werkt niet met CI+ module

nieuwe LG NANO TV , teletekst werkt niet samen met CI+ module.

LG geeft Ziggo hiervan de oorzaak dat niet goed getest zou zijn bij autoriseren.

werkt wel als CI+ verwijdert is, maar ja dan werkt natuurlijk het zenderpakket ook niet.

 

graag een oplossing

 

m.v.g. Jack

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jackwitjes
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Voor alle mensen met hetzelfde probleem betreffende Teletekst heb ik hier de oplossing.!!!!

Gebruik de laatste versie van QUANTIS CI+ TV module  deze is geschikt voor 4K Ultra HD televisies.

 

het ligt voor de hand als je al een bestaande CI+ van ZIGGO hebt, deze te willen gebruiken.

aangezien niemand er voor waarschuwt dat dit problemen kan opleveren , moet je dat allemaal zelf maar uitvinden.

 

bij deze succes ermee.

 

Jack

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75173Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Teun schreef in dit topic: Opgelost: lg oled geen teletext met module - Ziggo Community

 

Goedemorgen.

 

Vanmorgen bericht gekregen van LG. Men moet eerst de blauwe knop indrukken en dan de knop met de 3 stipjes (rechts op de ab) en dan optie teletekst. Dan moet het werken. Bij mij wel.

 

Teun.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@Bert Op die manier zou het inderdaad weer moeten werken.

 

Teun.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@jackwitjes van harte welkom op de Ziggo Community. En ik snap je punt: met een nieuwe tv wil je daar uiteraard volledig gebruik van kunnen maken. 

Heb je iets aan de tips die zijn aangegeven? Als het is gelukt, meld het dan gerust: dat willen we graag weten 😉 

jackwitjes
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

nogmaals antwoord van LG gekregen met hetzelfde verhaal van de blauwe knop en de 3 puntjes.

helpt mij helaas niet verder.

ik ben ben benieuwd of Ziggo hier een juiste oplossing voor heeft.!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zover ik het weet is teletext puur de TV software zelf, de paar TV kanalen die dit nog mee sturen daar heeft Ziggo weinig mee van doen.

 

Mogelijk dat de gebruikte codering van Ziggo invloed heeft.

jackwitjes
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoe dan ook werkt Teletekst zonder Ziggo CI+ module wel, en juist met deze CI+ module niet.

opmerkelijk en duidelijker kan het niet zijn, dus geeft Ziggo op een of andere manier een blokade.!!!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Vandaar, dat ik wijs naar de coderingen irdeto en nagravision, er blijft in mijn ogen weinig over.

jackwitjes
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Voor alle mensen met hetzelfde probleem betreffende Teletekst heb ik hier de oplossing.!!!!

Gebruik de laatste versie van QUANTIS CI+ TV module  deze is geschikt voor 4K Ultra HD televisies.

 

het ligt voor de hand als je al een bestaande CI+ van ZIGGO hebt, deze te willen gebruiken.

aangezien niemand er voor waarschuwt dat dit problemen kan opleveren , moet je dat allemaal zelf maar uitvinden.

 

bij deze succes ermee.

 

Jack

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic