1
Vraag
2
Reacties
PvdR

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Teletekst via afstandsbediening

Teletekst via Next mini afstandsbediening ( dus de drie puntjes ...) werkt niet krijg dan geheel ander menu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 169Likes

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Waarom-heeft-de-Next-mini-geen-teletext/m-p/1057293 

 

"Het vertrouwde teletekst voegen we op termijn toe aan de Next Mini."

Welke termijn ?

Deze tekst staat er al minstens een half jaar.

 

Komt Ziggo ook met een Teletekst App ?

Bekijk in context

10 Reacties 10
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat kan kloppen zover mij bekend is teletekst met de Mini nog niet beschikbaar.

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 169Likes

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Waarom-heeft-de-Next-mini-geen-teletext/m-p/1057293 

 

"Het vertrouwde teletekst voegen we op termijn toe aan de Next Mini."

Welke termijn ?

Deze tekst staat er al minstens een half jaar.

 

Komt Ziggo ook met een Teletekst App ?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Teletekst als app om het nieuws te lezen is geen gek idee. Ondertiteling is er wel.

Ruud3

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb net een next mini, en missen teletekst enorm. Wanneer komt teletekst beschikbaar ???

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

waneer teletekst beschikbaar komt voor de next mini is nog niet bekent,

zodra teletekst beschikbaar komt op de next mini wordt dat uiteraard op de community aangekondigd

Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Dat was ook mijn reden om weer terug te gaan naar de gewone Next.
Nu is de teletext van Ziggo altijd al een drama geweest, maar geheel zonder is ook niks.
Voor het geval ik hier allemaal commentaar op krijg.....
De teletext van de Next slaat geen lege pagina's over, wat het zoeken lastig maakt.
Maar was al een hele verbetering met de XL, daar miste je zo nu en dan halve onder- of
bovenpagina-gedeeltes.

Ruud3

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik had een heel oude mediabox en daarop was teletekst inderdaad ook al een ramp het duurde eeuwig, maar nu helemaal zonder is echt niks.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Simba24  schreef:

Dat was ook mijn reden om weer terug te gaan naar de gewone Next.
Nu is de teletext van Ziggo altijd al een drama geweest, maar geheel zonder is ook niks.
Voor het geval ik hier allemaal commentaar op krijg.....
De teletext van de Next slaat geen lege pagina's over, wat het zoeken lastig maakt.
Maar was al een hele verbetering met de XL, daar miste je zo nu en dan halve onder- of
bovenpagina-gedeeltes.


De enige commentaar die ik heb is dit.

Teletekst is niet van Ziggo, het werkt via een Ziggo apparaat, of in geval van de Mini nog niet. Of via een TV zelf. Teletext is van de omroep die dit mee stuurt voor de NPO kanalen is het van de NOS. Bron

 

@Ruud3  welke oude mediabox dat het niet lekker werkte zal een geheugen probleem van die ontvanger zijn geweest. De data stroom van teletext is nihil.

 

Via de TV is natuurlijk ideaal voor het lezen van de koppen en artikelen is er de app of de website.

https://nos.nl/teletekst

Ruud3

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik kreeg pas de aanbieding om mijn oude mediabox (al wel van Ziggo) te ruilen voor een Next mini. Ik kan de oude box naar de afvalverzamelaar brengen. Ik heb geen idee hoe ze die box noemden. Ja ik wil graag teletekst op de tv kijken en dan heb ik niets aan die app of website.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Ruud3 sluit een coax kabel aan op je TV stel de ongecodeerde kanalen in, het moet heel gek gaan als je zo geen teletekst hebt op de NPO kanalen, mogelijk is dat een workaround tot dit via de Mini beschikbaar komt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic