Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Al enige weken is de pagina van teletekst 818 niet in orde. De tekst staat door elkaar heen en er staan landen tussendoor die niet op deze pagina horen. Graag zou ik willen weten of Ziggo hier nog wat aan gaat veranderen!
Box al eens even van de stroom gehaald?
Hee hoi @Henniej, lastig dat alles door elkaar staat zeg! Ik kan het niet reproduceren, kan je aangeven of het euvel momenteel nog speelt en of je de Mediabox Next Mini al eens stroomloos hebt gehad?
Hoi Steefb, bedankt voor je info en ja het eerste wat je doet is het modem een reset geven maar helaas hielp dat niet.
Heya Welmoed, zonet nog even gekeken op pagina 818 en alles staat zoals het moet zijn . Wel blijf ik me steeds verbazen over de traagheid van teletekst. Een vertraging van 3 seconden als je op het paginanummer drukt op de ab. Ik weet niet of het hier in het rijtje thuishoort maar het opnemen van programma`s gaat ook niet altijd goed, als ik het wil kijken krijg ik de melding of ik de opnamen wil annuleren en nee de schijfruimte is niet vol. Misschien heb je voor dit euvel ook een oplossing.😎
Hé hoi @Henniej, fijn dat pagina 818 weer in orde is nu! Laten we inderdaad ook eens gaan kijken naar de problemen die je ervaart met het opnemen/afspelen. Als je naar je opgenomen programma's gaat en je klikt een opname aan, krijg je dan de vraag te zien of je de opname wil annuleren? Ik kan me voorstellen dat je dit te zien krijgt als je in de lijst met programma's kijkt waar de geplande opnames in staan maar als je een opname wil kijken zou dit niet naar voren moeten komen.
Heya Welmoed, het gaat idd over een opgenomen programma en niet over een programma wat ik wil gaan opnemen
Ik heb deze vraag ook gesteld aan een medewerker van Ziggo en die vertelde mij dat het komt omdat de ruimte die voor mij opnames zijn gereserveerd vol zijn of dat er op het moment van de opnamen een storing is waardoor het niet lukte.
Vandaag nog eens gekeken en geen probleem gevonden. Als het zich weer voor doet zal ik er een melding van maken.
Bedankt voor het meedenken.
Goedemiddag @Henniej, ik was even benieuwd of alles nog naar wenst werkt en of je weer voldoende kunt opnemen? 😊
Heya Danitsja, tot nu toe zijn er geen problemen geweest met een opnamen maken. Hopelijk blijft dat zo. Teletekst is een ander verhaal dat is de ene dag goed en de andere dag een puzzel (zoek de woorden bij elkaar). Ik heb echt het vermoeden dat dit komt omdat tv kijken niet meer via de coaxkabel gaat maar via de utp kabel, erg jammer dit.
In jouw plaatje zie je een deel van andere pagina's, o.a pagina 806.
Zie ook dit topic:
Pagina 806: |Pagina 818:
Stand per 25 augustus: |
1. Zweden (3) 2.069 pnt| Zaterdag,18.45 uur:
2. Spanje (6) 2.051 " | NEC - RKC Waalwijk - 820
3. Verenigde Staten (1) 2.051 " |
4. Engeland 2.030 " | 21.00 uur:
5. Frankrijk 2.004 " | Excelsior - Fortuna Sittard - 821
6. Duitsland (2) 1.987 " |
7. NEDERLAND (9) 1.984 " | Zondag,12.15 uur:
8. Japan (11) 1.961 " | PEC Zwolle - FC Utrecht - 822
9. Brazilie (8) 1.949 " |
10. Canada (7) 1.944 " | 14.30 uur:
11. Australie (10) 1.882 " | Feyenoord - Almere City FC - 823
12. Denemarken (13) 1.859 " |
13. Noorwegen (12) 1.856 " | 16.45 uur:
14. IJsland (15) 1.851 " | sc Heerenveen - Sparta R'dam - 824
15. China (14) 1.819 " |
16. Oostenrijk (18) 1.806 " |
17. Italie (16) 1.795 " |
18. Belgie (19) 1.793 " |
okay , fijn om te weten maar kan er verder helemaal niets mee Jenson. Hopelijk wordt het in de toekomst opgelost. Even een andere vraag zit er bij u ook een vertraging in als je teletekst gebruikt en naar een andere pagina wilt gaan? HIer is de vertraging zo erg dat ik echt moet wachten dat het cijfer er staat voordat ik een ander getal indruk anders gaat het helemaal mis .
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...