PeeWee73
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Te warme (hete!) Mediabox en schakelt om de kwartier uit

Goedemiddag,

 

Na de updates die vereist waren, wordt onze Mediabox extreem warm en schakelt zelf uit, ongeveer elk kwartier. Eerder stond ie in een tv kastje met weinig ruimte eromheen. Nu verplaatst naar een plek waar ie kan  'luchten'. Er iets onder gezet zodat ie wel 5 cm omhoog staat. Het helpt allemaal niets. Hij wordt echt gloeiend heet. Ik kan hem wel meteen weer aan doen maar het is gruwelijk irritant.

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 4858Reacties
  • 1049Oplossingen
  • 1407Likes

Hi @PeeWee73
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het gloeiend heet worden en uitvallen van de Mediabox XL zijn geen goede signalen!  De Mediabox XL heeft ook een hele andere functie dan het bakken van een eitje. Je bent in ieder geval zelf al goed aan de slag gegaan door de Mediabox XL te verplaatsen naar een plek waar deze goed kan luchten.

 

Doordat de Mediabox XL zo heet wordt, neem ik liever het zekere voor het onzekere. Ik heb dan ook gelijk een vervangend exemplaar voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. De huidige Mediabox XL mag je naar ons retourneren in de doos van de nieuwe 🙂 Neem vooral de tip van @Bert mee bij het gebruik van je nieuwe Mediabox XL. Het is zeker aan te raden om tijdens het stofzuigen in huis ook even de roosters van de Mediabox XL mee te nemen 🙂

Bekijk in context

PeeWee73
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank voor de snelle actie. Ik heb idd de mail ontvangen met bevestiging dat de box wordt opgestuurd. Tevens zal ik de onderkant eens vaker stofzuigen. Nogmaals dank!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43716Reacties
  • 2545Oplossingen
  • 9329Likes

Even voor de zekerheid.

Soms zit er stof onder en aan de zijkant in de roosters.

Zo ja, stofzuig het voorzichtig weg.

Zo nee, laat het hier weten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 4858Reacties
  • 1049Oplossingen
  • 1407Likes

Hi @PeeWee73
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het gloeiend heet worden en uitvallen van de Mediabox XL zijn geen goede signalen!  De Mediabox XL heeft ook een hele andere functie dan het bakken van een eitje. Je bent in ieder geval zelf al goed aan de slag gegaan door de Mediabox XL te verplaatsen naar een plek waar deze goed kan luchten.

 

Doordat de Mediabox XL zo heet wordt, neem ik liever het zekere voor het onzekere. Ik heb dan ook gelijk een vervangend exemplaar voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. De huidige Mediabox XL mag je naar ons retourneren in de doos van de nieuwe 🙂 Neem vooral de tip van @Bert mee bij het gebruik van je nieuwe Mediabox XL. Het is zeker aan te raden om tijdens het stofzuigen in huis ook even de roosters van de Mediabox XL mee te nemen 🙂

Bekijk in context

PeeWee73
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank voor de snelle actie. Ik heb idd de mail ontvangen met bevestiging dat de box wordt opgestuurd. Tevens zal ik de onderkant eens vaker stofzuigen. Nogmaals dank!

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43716Reacties
  • 2545Oplossingen
  • 9329Likes

Ging het na het stofzuigen beter of bleef de box uitvallen?

Dat kan natuurlijk als de fan defect raakt.

Uitgelicht topic