1
Vraag
2
Reacties
PeeWee73

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Te warme (hete!) Mediabox en schakelt om de kwartier uit

Goedemiddag,

 

Na de updates die vereist waren, wordt onze Mediabox extreem warm en schakelt zelf uit, ongeveer elk kwartier. Eerder stond ie in een tv kastje met weinig ruimte eromheen. Nu verplaatst naar een plek waar ie kan  'luchten'. Er iets onder gezet zodat ie wel 5 cm omhoog staat. Het helpt allemaal niets. Hij wordt echt gloeiend heet. Ik kan hem wel meteen weer aan doen maar het is gruwelijk irritant.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PeeWee73
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het gloeiend heet worden en uitvallen van de Mediabox XL zijn geen goede signalen!  De Mediabox XL heeft ook een hele andere functie dan het bakken van een eitje. Je bent in ieder geval zelf al goed aan de slag gegaan door de Mediabox XL te verplaatsen naar een plek waar deze goed kan luchten.

 

Doordat de Mediabox XL zo heet wordt, neem ik liever het zekere voor het onzekere. Ik heb dan ook gelijk een vervangend exemplaar voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. De huidige Mediabox XL mag je naar ons retourneren in de doos van de nieuwe 🙂 Neem vooral de tip van @Bert mee bij het gebruik van je nieuwe Mediabox XL. Het is zeker aan te raden om tijdens het stofzuigen in huis ook even de roosters van de Mediabox XL mee te nemen 🙂

Bekijk in context

PeeWee73
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hartelijk dank voor de snelle actie. Ik heb idd de mail ontvangen met bevestiging dat de box wordt opgestuurd. Tevens zal ik de onderkant eens vaker stofzuigen. Nogmaals dank!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Even voor de zekerheid.

Soms zit er stof onder en aan de zijkant in de roosters.

Zo ja, stofzuig het voorzichtig weg.

Zo nee, laat het hier weten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PeeWee73
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het gloeiend heet worden en uitvallen van de Mediabox XL zijn geen goede signalen!  De Mediabox XL heeft ook een hele andere functie dan het bakken van een eitje. Je bent in ieder geval zelf al goed aan de slag gegaan door de Mediabox XL te verplaatsen naar een plek waar deze goed kan luchten.

 

Doordat de Mediabox XL zo heet wordt, neem ik liever het zekere voor het onzekere. Ik heb dan ook gelijk een vervangend exemplaar voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. De huidige Mediabox XL mag je naar ons retourneren in de doos van de nieuwe 🙂 Neem vooral de tip van @Bert mee bij het gebruik van je nieuwe Mediabox XL. Het is zeker aan te raden om tijdens het stofzuigen in huis ook even de roosters van de Mediabox XL mee te nemen 🙂

PeeWee73
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hartelijk dank voor de snelle actie. Ik heb idd de mail ontvangen met bevestiging dat de box wordt opgestuurd. Tevens zal ik de onderkant eens vaker stofzuigen. Nogmaals dank!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ging het na het stofzuigen beter of bleef de box uitvallen?

Dat kan natuurlijk als de fan defect raakt.

ericzigg68

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo.

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. De mediabox maakte al een behoorlijk tijdje lawaai. Sinds gisteren valt het om het kwartier thermisch uit en kan je er een ei op bakken. Ook staat het vrij om te ventileren en wordt het regelmatig afgestoft. Wellicht dat het beestje op is.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@ericzigg68 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @ericzigg68! Zo te lezen is je mediabox aan vervanging toe. Ik heb een nieuwe mediabox voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen 2-3 dagen, via PostNL. 

 

 

Hopelijk heb je een goede koekenpan, als vervanger voor het eieren bakken 😄 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic