Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds kort is er in het tabblad Apps de rij Laatst gebruikte apps/populaire apps verdwenen?
Komt dat door de laatste update?
Volgens het document van de klantenservice moet deze er nog zijn:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/apps-op-mediabox
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @dunster,
Een overzicht van recent gebruikte apps is inderdaad handig. Op welke FW draait je Mediabox Next nu?
Apps menu bovenin bestaat inderdaad ook (heette eerst wel TV-apps). Daarin zie je inderdaad niet recent gebruikte apps.
In het "Voor jou" scherm zou je nog wel recent gebruikte apps moeten kunnen vinden. Daar kom je terecht door op het huisje van je afstandsbediening te drukken en iets naar beneden te gaan. Let op: als je een nieuw profiel aanmaakt, dan heb je daar inderdaad nog geen rij met recent gebruikte apps omdat onder dat profiel dan nog geen apps zijn gebruikt.
Laat je ons weten of je het gevonden hebt?
Dit zou door de update kunnen komen, en dat het nog niet is verwerkt op de website van Ziggo.
Ik zal hier even een melding van maken aan de Ziggo Medewerkers die nemen topic dan afzienbare tijd over en kunnen eventueel nog informatie geven over dit probleem.
Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken en uw sneller helpen als ze dit topic benaderen.
@Dave! Het kan beter gewoon hersteld worden op de Next (Mini) ipv de verslechtering van de Next (mini) aan te passen op de site.
Hi @dunster,
Een overzicht van recent gebruikte apps is inderdaad handig. Op welke FW draait je Mediabox Next nu?
Apps menu bovenin bestaat inderdaad ook (heette eerst wel TV-apps). Daarin zie je inderdaad niet recent gebruikte apps.
In het "Voor jou" scherm zou je nog wel recent gebruikte apps moeten kunnen vinden. Daar kom je terecht door op het huisje van je afstandsbediening te drukken en iets naar beneden te gaan. Let op: als je een nieuw profiel aanmaakt, dan heb je daar inderdaad nog geen rij met recent gebruikte apps omdat onder dat profiel dan nog geen apps zijn gebruikt.
Laat je ons weten of je het gevonden hebt?
Hello Vincent.
Ja inderdaad. De Recent is te vinden onder de “Voor jou” tab.
Ik heb het gevonden, voorheen was dit ook? onder Apps, vandaar mijn melding.
Bedankt en ik ben weer blij.
Hello Dave!
Postcode en huisnummer staan er al jaren in bij mij.
Zoals je leest heb ik de oplossing bij Vincent gevonden.
Bedankt voor je reactie.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...