1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jim3

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV5Monde ondertiteling werkt niet goed

Hallo,

De ondertiteling op TV5Monde werkt niet goed, zowel de Franse niet als de Nederlandse.
Als ik een programma live kijk doet de ondertiteling het eerst wel en op een gegeven moment niet meer.
Vanaf dan doet de ondertiteling het de hele dag niet meer.
Vreemd genoeg doet de ondertiteling het de volgende dag wel  weer voor even.
Als ik een programma terug kijk werkt de ondertiteling nooit.

Ik wil graag  het Franse journaal (terug) kijken (samen met mijn zoon) met Nederlandse ondertiteling en daarna herhalen met Franse ondertiteling. Een gewelidge manier om te oefenen voor Frans luistertoetsen.

Bij de algemene instellingen heb ik de ondertiteling al aangezet en op Frans.

En bij TV5Monde natuurlijk hetzelfde.

Ik heb een mediabox Next.

Kunnen de dames en heren van Ziggo hiernaar kijken?

Merci beaucoup!

3 Reacties 3
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3954Posts
  • 328Oplossingen
  • 1568Likes

@Jim3 welkom! Leuk dat je de Ziggo Community komt bezoeken. 

Et maintenant, assurez-vous que les sous-titres soient à nouveau soignés 😉

Wat even zaak tot vermelden is, is dat het niet altijd zeker is dat de oorzaak aan onze kant zit. Veel materiaal wat we uitzenden komt 'as designed' bij ons binnen, wij zijn immers niet de producerende partij. 

Hoewel het natuurlijk wel bijzonder lastig is als de ondertiteling niet stabiel is, dat ben ik natuurlijk met je eens. Speelt dit op meer apparaten? Dus ook op je Ziggo Go, zowel de App als browser? 

Jim3
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel voor reactie Jacob.

Zojuist getest: Ja helaas, het probleem doet zich ook voor op mijn ZiggoGo app en in de browser 🙁

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1340Posts
  • 211Oplossingen
  • 526Likes

Hallo @Jim3 , jammer dat dit probleem zowel bij je speelt op de mediabox en in de Ziggo GO app. Ik weet zelf niet of TV5 ondertiteling aanlevert aan ons. Als TV5 dit niet aanlevert, dan hebben we gelijk de oorzaak gevonden. Daarom heb ik je melding/vraag uitgezet bij onze content afdeling. Zodra ik een reactie heb, hoor je het gelijk van mij! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic