1
Vraag
2
Reacties
tenmboele

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV5 Monde Serie Tandem gegevens

TV5 Monde Serie Tandem

Datum uitzending: 25 juli 2021

Tijdstip uitzending: 01.23-02.14 en 02.15-03.05

Zender: TV5 Monde

Programma: Tandem

 

Probleemomschrijving: Op bovengenoemde datum moeten aflevering 5 en 6 van serie 2 uitgezonden worden, maar deze gegevens staan er niet bij, zodat de kans groot is, dat er evenals me eerder overkomen is slechts een van de twee opgenomen wordt. Graag uw aandacht hiervoor dus! Alvast bedankt. Dit geldt ook voor de weken daarna; graag steeds vermelden dat het om serie 2 gaat en de afleveringen erbij vermelden. De serie heeft 12 afleveringen, waarvan er steeds twee achter elkaar worden uitgezonden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @tenmboele

 

Je wilt natuurlijk dat met de komende opnames alles goed gaat en dat je niet opnieuw tegen hetzelfde probleem aanloopt. Super om te zien dat je daar nu dan ook vast contact voor opneemt, zodat we ruim de tijd hebben om dit aan te pakken. 

 

Ik zie beide afleveringen van Tandem dan ook netjes staan in de tv gids in Ziggo GO en op mijn Mediabox Next. Je geeft aan dat er geen informatie bij staat. Bedoel je dan de programma informatie/details? Deze informatie wordt namelijk aangeleverd door de zender zelf en is dus niet door Ziggo te wijzigen. Ziggo heeft dit wel al aangekaart bij de leverancier en zij zijn dus bewust van dit probleem, ook specifiek voor het programma Tandem. Meer dan dat kan Ziggo daar niet aan doen.

 

Als jij beide afleveringen individueel inplant als opname, zullen deze ook allebei opgenomen worden. Ik raad je dan ook aan om dat te doen (en bijvoorbeeld niet de serieopname te laten staan). Wanneer je beide afleveringen individueel selecteert voor opname, zullen deze zeker opgenomen worden. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @tenmboele

 

Je wilt natuurlijk dat met de komende opnames alles goed gaat en dat je niet opnieuw tegen hetzelfde probleem aanloopt. Super om te zien dat je daar nu dan ook vast contact voor opneemt, zodat we ruim de tijd hebben om dit aan te pakken. 

 

Ik zie beide afleveringen van Tandem dan ook netjes staan in de tv gids in Ziggo GO en op mijn Mediabox Next. Je geeft aan dat er geen informatie bij staat. Bedoel je dan de programma informatie/details? Deze informatie wordt namelijk aangeleverd door de zender zelf en is dus niet door Ziggo te wijzigen. Ziggo heeft dit wel al aangekaart bij de leverancier en zij zijn dus bewust van dit probleem, ook specifiek voor het programma Tandem. Meer dan dat kan Ziggo daar niet aan doen.

 

Als jij beide afleveringen individueel inplant als opname, zullen deze ook allebei opgenomen worden. Ik raad je dan ook aan om dat te doen (en bijvoorbeeld niet de serieopname te laten staan). Wanneer je beide afleveringen individueel selecteert voor opname, zullen deze zeker opgenomen worden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic