Hey @tenmboele,
Je wilt natuurlijk dat met de komende opnames alles goed gaat en dat je niet opnieuw tegen hetzelfde probleem aanloopt. Super om te zien dat je daar nu dan ook vast contact voor opneemt, zodat we ruim de tijd hebben om dit aan te pakken.
Ik zie beide afleveringen van Tandem dan ook netjes staan in de tv gids in Ziggo GO en op mijn Mediabox Next. Je geeft aan dat er geen informatie bij staat. Bedoel je dan de programma informatie/details? Deze informatie wordt namelijk aangeleverd door de zender zelf en is dus niet door Ziggo te wijzigen. Ziggo heeft dit wel al aangekaart bij de leverancier en zij zijn dus bewust van dit probleem, ook specifiek voor het programma Tandem. Meer dan dat kan Ziggo daar niet aan doen.
Als jij beide afleveringen individueel inplant als opname, zullen deze ook allebei opgenomen worden. Ik raad je dan ook aan om dat te doen (en bijvoorbeeld niet de serieopname te laten staan). Wanneer je beide afleveringen individueel selecteert voor opname, zullen deze zeker opgenomen worden.