1
Vraag
2
Reageer en help mee
Harry54

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV

Beeld blijft vaak 1 seconde hangen en dan een irritant geluid.

 

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Blinde gok, waar het het meest op lijkt:

Is dit met een mediabox XL / Horizon box waar je Netflix op kijkt en de Mediabox XL aangesloten met een netwerkkabel op een modem?

Zo ja, ontkoppel de kabel tussen het modem en de Mediabox XL en start beide apparaten opnieuw op.

 

Zo nee, kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic