Opgelost! Ga naar oplossing.
hanh wrote:
Even los van structurele problemen en A'dam ZO.
Maar het kan wel liggen aan je Coax-netwerk, schiet me zomaar te binnen.
Zou dat maar eens gaan of laten checken.
Het is een kwestie van onderzoeken en uitsluiten en als binnen alles nagelopen is, dan kun je met een gerust hart een monteur laten komen en krijg je geen rekening voor iets wat toch binnen niet goed bleek te zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Sparco©1963 wrote:
Navin2000
Morgen komt er een monteur kijken en ik zal hier laten weten wat zijn bevindingen zijn.
Be rt wrote:
Welke mediabox gebruik je?
Als het de Mediabox XL is kun je dan je downstream en upstream waarden hier plaatsen?
Kun je ook hier je downstream en upstream waarden plaatsen uit je modem, mogelijk is daar alvast wat aan te zien.
Maar zoals ik al zei, het ligt zeer waarschijnlijk niet in de woning zelf en ook niet aan de apparatuur.
hanh wrote:Maar zoals ik al zei, het ligt zeer waarschijnlijk niet in de woning zelf en ook niet aan de apparatuur.Even los van structurele problemen en A'dam ZO.
Sparco©1963 wrote:
Navin2000 ,
Monteur kwam en kon niets vinden, kabels en connectoren allemaal in orde. Hij wilde wel even testen met een nieuwe kabel maar die was helaas te kort om de slaapkamer te bereiken.
hanh wrote:
Even los van structurele problemen en A'dam ZO.
Het is een kwestie van onderzoeken en uitsluiten en als binnen alles nagelopen is, dan kun je met een gerust hart een monteur laten komen en krijg je geen rekening voor iets wat toch binnen niet goed bleek te zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.