1
Vraag
2
Reacties
Ebeau

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

TV sport zender 403: Regelmatig blokjes in beeld

Deze golf sender is de slechte sender van ziggo sport senders. regematig break de beeld op in kleine 4kante blokjes.

zeer vervelend tijdens zo golf wedstrijd. wie heeft ook deze problem? oplossing??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AoxoMoxoA
Super Expert
Super Expert
  • 3128Posts
  • 69Oplossingen
  • 1875Likes

Dat er iets aan de verbinding via de COAX-kabel maakt is zeer waarschijnlijk. Hier had ik ook een brakke verbinding en kanaal 403 was daar ook de dupe van.

Zolang het signaal nog niet verbeterd is, kun je die zender wel in betere kwaliteit bekijken door een paar minuten te pauzeren of via replay te kijken. Dit zorgt ervoor dat je niet meer via de COAX kijkt, maar via de andere kabel die internet doorgeeft. Mogelijk geeft dit je voorlopig iets meer golfplezier, al is echt live kijken wel een stuk makkelijker. Voor dat laatste heeft @AlexHelpt goede adviezen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 682Likes

Het lijkt erop dat het signaal via de coax-kabel niet goed doorkomt. Speelt het probleem ook op 16 (Paramount Network)?

De aansluiting van de coax-kabel controleren, en/of met ons wat foto's delen van de aansluiting van de meterkast tot tv of mediabox kan ons hierbij helpen 🙂

AoxoMoxoA
Super Expert
Super Expert
  • 3128Posts
  • 69Oplossingen
  • 1875Likes

Dat er iets aan de verbinding via de COAX-kabel maakt is zeer waarschijnlijk. Hier had ik ook een brakke verbinding en kanaal 403 was daar ook de dupe van.

Zolang het signaal nog niet verbeterd is, kun je die zender wel in betere kwaliteit bekijken door een paar minuten te pauzeren of via replay te kijken. Dit zorgt ervoor dat je niet meer via de COAX kijkt, maar via de andere kabel die internet doorgeeft. Mogelijk geeft dit je voorlopig iets meer golfplezier, al is echt live kijken wel een stuk makkelijker. Voor dat laatste heeft @AlexHelpt goede adviezen.

Ebeau
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zal een nieuw coax-kabel vragen bij ziggo. de oude vervangen en kijk wat gebeurt.

bedank

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 416Likes

Hi @Ebeau

Wat ontzettend dat het beeld niet goed werkt 😞 Ik wil je graag een nieuwe coaxkabel sturen. Hoeveel meter heb je nodig? Dan ga ik het toesturen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic