Brahms_nl

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

TV scherm layout bij het luisteren naar radiozenders via MEDIABOX XL


Ik luister overdag meer naar de radio dan dat ik TV kijk. Dat radio luisteren deed ik altijd ook via de mediabox/tv.  Ook nu na de update nog steeds, geen probleem, maar waar “vroeger” mijn TV een zwart scherm had met een weinig zichtbare bewegende lijn erop, heb ik nu een "bewegende bal” gekregen waar horizontaal de naam van de bewuste zender doorheen loopt.
Dat laatste is geen probleem,  makkelijk dan te zien welke zender opstaat,  maar die bewegende (inzoomende) bal is niet fijn .  

Maar een scherm met alleen de naam van de zender moet ook wel kunnen toch ?….

Kan dit worden aangepast ?

vr gr

Wil

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi @Brahms_nl en welkom hier! 

Niet alleen @barrie89 is het met je eens. Ook wij er al even mee bezig om de screensaver te veranderen. Je checkt het in dit topic. De laatste update hierover vind je op pagina 10 van mijn collega Lycke. 

@barrie89, ik snap dat als je eerder een kanaalnummer gewend bent, dit ineens veel meer handelingen zijn. Je kunt voor de mediabox met de nieuwste software via deze pagina de Voice afstandsbediening bestellen. Hiermee geef je -na het aanzetten- simpelweg het commando 'Radio 10' of 'Radio' en je zit in de radio app 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
barrie89

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eens! Gewoon een kanaalnummer intypen vind ik ook veel handiger dan zoals het nu moet (via drie menu opties gaan)

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi @Brahms_nl en welkom hier! 

Niet alleen @barrie89 is het met je eens. Ook wij er al even mee bezig om de screensaver te veranderen. Je checkt het in dit topic. De laatste update hierover vind je op pagina 10 van mijn collega Lycke. 

@barrie89, ik snap dat als je eerder een kanaalnummer gewend bent, dit ineens veel meer handelingen zijn. Je kunt voor de mediabox met de nieuwste software via deze pagina de Voice afstandsbediening bestellen. Hiermee geef je -na het aanzetten- simpelweg het commando 'Radio 10' of 'Radio' en je zit in de radio app 🙂 

Uitgelicht topic