op een bepaald moment krijg in beeld tv schakelt uit na zoveel seconden druk op ok om het op te heffen doe ik maar hij doet niets, dus ik zet hem maar uit en start op nieuw op wat is hier aan te doen?
k w jaarsma
Opgelost! Ga naar oplossing.
Die melding komt van je televisie zelf dus een toets indrukken om het uitschakelen te voorkomen moet een toets van je afstandsbediening zijn van je televisie en niet van een Ziggo Mediabox.
Je kan altijd in het menu van je televisie het automatisch uitschakelen uitzetten als je het storend vindt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat er aan te doen is, is niet te zeggen zonder te weten welke TV je precies gebruikt en of je een mediabox gebruikt en of dat je een CI+ module gebruikt om TV te kijken.
Graag meer informatie.
Die melding komt van je televisie zelf dus een toets indrukken om het uitschakelen te voorkomen moet een toets van je afstandsbediening zijn van je televisie en niet van een Ziggo Mediabox.
Je kan altijd in het menu van je televisie het automatisch uitschakelen uitzetten als je het storend vindt.
Hier heb ik ook last van, De reden hier is dat ik mijn smart tv veel te ingewikkeld vind voor wat betreft bediening. De enige reden dat ik een smart tv heb gekocht is het feit dat er helaas geen full HD tv's
van 32 inch zonder die smart functies meer bestaan. Daarom kijk ik via een Humax 5300c. De afstand
bediening van mijn tv gebruik ik alleen maar voor aan of uit te zetten. Ja ik weet ook dat het mogelijk
zou moeten zijn om dat op de tv zelf in te stellen, ergens ver weg in de menu's zou dat ik te stellen
moeten zijn. Kijk daarvoor in de handleiding van uw tv, tenminste als U die hebt. Bij mijn TV zat die er
bij. Er wordt helaas vanuit gegaan dat die online met de tv is op te roepen. hetgeen hier niet kan omdat
mijn tv niet is aangemeld op mijn router, waarom zou dat moeten, ik gebruik hem toch alleen maar als
monitor voor mijn Humax. Gewoon even iedere keer een willekeurig knopje indrukken op de afstand
bediening van uw tv en U hebt weer zoveel uur kijktijd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.