johan62
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV ontvangst

komt ziggo nu ook met een schadeloosstelling nu ik de zoveelste storing heb ,of kan ik beter overstappen

3 Reacties 3
Pasi
Expert
Expert
  • 3873Reacties
  • 222Oplossingen
  • 1424Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

Ziggo heeft inderdaad een compensatieregeling, maar volgens mij alleen maar voor de dagen/periode dat er geheel geen Ziggo service op uw aansluiting werkt.
Werkt er nog wel iets/wat en/of er komen toch nog wat bits bij uw binnen, dan wordt het moeilijk. Ik heb geen idee hoeveel storingen u hebt, maar als dat er veel zijn, kan u altijd proberen.

Overstappen kan/mag u altijd. Maar of het gras bij de buren werkelijk groener is, dat moet u bij een klant van die provider vragen en niet aan de hand van hun reclame bepalen. Hebt u nog een jaarcontract bij Ziggo, dan moet u rekening houden met een eventuele boete voor het afkopen daarvan.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5849Reacties
  • 395Oplossingen
  • 1031Likes

johan62 wrote:

komt ziggo nu ook met een schadeloosstelling nu ik de zoveelste storing heb ,of kan ik beter overstappen

wat voor storing ervaar je op de tv

zou je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en splitter versterker maken

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2264Reacties
  • 194Oplossingen
  • 269Likes

Hoi @johan62 

Welkom hier op de Community. De zoveelste storing, dat klinkt niet al te best! Wat is er aan de hand? Wat voor storing ervaar je, is dat nu nog het geval?