1
Vraag
2
Reacties
comrepair

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

TV ontvangst nog slecht

ls , 

 

Ondanks de goede hulp die ik onlangs heb ontvangen in dit forum is de ontvangst nog niet zoals ik dat van Ziggo gewend ben.

Kan ik de ontvangst verbeteren met de aanschaf van Humax 5300C.?

Ik lees net dat dit waarschijnlijk ook niet meer mogelijk is. De tuner van van mijn Samsung is waarschijnlijk ook niet afgestemd op de aanbod van de nieuwe signalen.

Op 1 TV en dat eerst de verste vanaf het aansluitpunt (Samsung) doet het het beste.

De 2 dichtstbijzijnde het slechtste.

Hierover heb ik al eerde contact gehad .Ik ga maar weer kabels trekken en plinten loshalen en gaten boren in muren.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19901Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7657Likes

Goedemiddag @comrepair,

Zo te lezen heb je inderdaad al een topic openstaan wat over dezelfde storingsklacht gaat. Om het voor iedereen zo overzichtelijk mogelijk te houden
stel ik voor dat we de conversatie voortzetten onder dit openstaande topic.  Het lijkt mij gezien de storingsklachten verstandig om eerst mogelijke signaalproblemen in de 
binnenhuisinstallatie uit te sluiten. Je kan hiervoor de stappen op deze pagina gebruiken. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10092Posts
  • 588Oplossingen
  • 2839Likes

zou je het bij het andere topic willen houden want de vraag gaat nog steeds over een slecht signaal en zo woord de community onoverzichtelijk 

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/tv-ontvangst-verbetert-66828

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2929Likes

Heb het moderatieteam gevraagd de nieuwe vraag te voegen bij het door @anoniemforum 

genoemde topic.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19901Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7657Likes

Goedemiddag @comrepair,

Zo te lezen heb je inderdaad al een topic openstaan wat over dezelfde storingsklacht gaat. Om het voor iedereen zo overzichtelijk mogelijk te houden
stel ik voor dat we de conversatie voortzetten onder dit openstaande topic.  Het lijkt mij gezien de storingsklachten verstandig om eerst mogelijke signaalproblemen in de 
binnenhuisinstallatie uit te sluiten. Je kan hiervoor de stappen op deze pagina gebruiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic