Ik heb een LG smart tv gekocht voor op de slaapkamer. Dacht tv te gaan kijken via Ziggo-go. Werkt niet, had ik een android tv moeten kopen. Pech dus. CI module besteld bij Ziggo en nu blijkt mijn tv daar niet geschikt voor te zijn. Verkoper van mijn tv gebeld. die zei dat het onzin was. Ok, dacht ik. Hij stuurde een monteur (€ 50) naar mij toe om alles te instaleren. En hij doet het perfect. Nu na enkele weken ben ik RTL4, 5 sbs 6 en dit soort zenders kwijt. Nu is mijn vraag; Is deze tv dan echt niet geschikt? Alles deed het goed. Ik kom niet verder. Verkoper zegt niks mis mee, Ziggo zegt tv niet geschikt. Wie heeft het antwoord? Bedankt alvast
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik neem aan dat je garantie hebt op de werkzaamheden van de monteur, probeer die nog eens gratis te laten komen.
Zo niet, dan kun je de zenders opnieuw ophalen in je TV met de module eruit en dan de module er weer in:
TV installeren | Klantenservice | Ziggo
Ook kan het nodig zijn dat je de zenders opnieuw aanbiedt aan je TV via Mijn Ziggo:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik neem aan dat je garantie hebt op de werkzaamheden van de monteur, probeer die nog eens gratis te laten komen.
Zo niet, dan kun je de zenders opnieuw ophalen in je TV met de module eruit en dan de module er weer in:
TV installeren | Klantenservice | Ziggo
Ook kan het nodig zijn dat je de zenders opnieuw aanbiedt aan je TV via Mijn Ziggo:
Geef je typenr van je tv eens door. M.i. moeten LG TV' s over het algemeen goed kunnen omgaan met een ci module.
Krijg je een foutmelding? Geef die dan ook door.
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Het typenummer is QE43Q67BA
Goedemorgen, bedankt voor uw reactie. Die TV installeren van Ziggo heb ik al meerdere keren gedaan. Met CI module erin en ook zonder. Die 2e link zal ik straks even proberen. Ik laat het straks weten.
Ik zal straks even kijken voor die foutcode
Sorry, ik swchreef LG tv. Het is een SAMSUNG.
Foutje van mij. Het is een Samsung?
Alle stappen nogmaals uitgevoerd. En... hij doet het weer. Top!!! Bedankt voor de LINK, Bert.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.