1
Vraag
2
Reacties
Tessa2000

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

TV niet geschikt voor CI module

Ik heb een LG smart tv gekocht voor op de slaapkamer. Dacht tv te gaan kijken via Ziggo-go. Werkt niet, had ik een android tv moeten kopen. Pech dus. CI module besteld bij Ziggo en nu blijkt mijn tv daar niet geschikt voor te zijn. Verkoper van mijn tv gebeld. die zei dat het onzin was. Ok, dacht ik. Hij stuurde een monteur (€ 50) naar mij toe om alles te instaleren. En hij doet het perfect. Nu na enkele weken ben ik RTL4, 5 sbs 6 en dit soort zenders kwijt.  Nu is mijn vraag; Is deze tv dan echt niet geschikt? Alles deed het goed. Ik kom niet verder. Verkoper zegt niks mis mee, Ziggo zegt tv niet geschikt. Wie heeft het antwoord? Bedankt alvast

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Ik neem aan dat je garantie hebt op de werkzaamheden van de monteur, probeer die nog eens gratis te laten komen.

 

Zo niet, dan kun je de zenders opnieuw ophalen in je TV met de module eruit en dan de module er weer in:

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

 

Ook kan het nodig zijn dat je de zenders opnieuw aanbiedt aan je TV via Mijn Ziggo: 

Zender niet toegankelijk | Klantenservice | Ziggo

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Ik neem aan dat je garantie hebt op de werkzaamheden van de monteur, probeer die nog eens gratis te laten komen.

 

Zo niet, dan kun je de zenders opnieuw ophalen in je TV met de module eruit en dan de module er weer in:

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

 

Ook kan het nodig zijn dat je de zenders opnieuw aanbiedt aan je TV via Mijn Ziggo: 

Zender niet toegankelijk | Klantenservice | Ziggo

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Geef je typenr van je tv eens door. M.i. moeten LG TV' s over het algemeen goed kunnen omgaan met een ci module.

Krijg je een foutmelding? Geef die dan ook door.

Tessa2000
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Het typenummer is QE43Q67BA

Tessa2000
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen, bedankt voor uw reactie. Die TV installeren van Ziggo heb ik al meerdere keren gedaan. Met CI module erin en ook zonder.  Die 2e link zal ik straks even proberen. Ik laat het straks weten.

Tessa2000
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zal straks even kijken voor die foutcode

Tessa2000
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sorry, ik swchreef LG tv. Het is een SAMSUNG.

Tessa2000
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutje van mij. Het is een Samsung?

 

Tessa2000
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alle stappen nogmaals uitgevoerd. En... hij doet het weer. Top!!! Bedankt voor de LINK, Bert.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic