1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Gerhardderksen2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV kijken zonder Ci module (gecodeerd signaal)

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe LG Smart TV. De TV-kanalen 1 t/m 3 zijn zichtbaar, maar vanaf RTL 4 krijg ik bijna overal de foutmelding 'Gecodeerd signaal'. Dat zou te maken hebben met de Ci-module.

Mijn TV signaal komt binnen via de ouderwetse antenne-kabel, ik heb geen Ci-module. Op mijn vorige TV kon ik alle kanalen gewoon zien via de antennekabel, nu is dat niet meer mogelijk. Hoe los ik dat op zonder mijn abonnement te veranderen?

Ik heb een Connectbox-Giga, abonnement is 'Internet Giga', maak geen gebruik extra betaalde TV-diensten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16896Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8040Likes

Je kanalen zitten waarschijnlijk vanaf kanaal 925.  Kijk in de handleiding van de tv hoe de volgorde te veranderen.

Heb je bij het Netwerk-ID  4444 ingevuld?

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16896Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8040Likes

Je kanalen zitten waarschijnlijk vanaf kanaal 925.  Kijk in de handleiding van de tv hoe de volgorde te veranderen.

Heb je bij het Netwerk-ID  4444 ingevuld?

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

Gerhardderksen3

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Steefb, met jouw antwoord is het helemaal gelukt! Super! Ik heb speciaal een nieuwe account moeten aanmaken om hier te kunnen reageren, kwam er met geen mogelijkheid meer in met mijn vorige account. Anyway, toch bedankt!