1
Vraag
2
Reageer en help mee
JoopDegens

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV kijken op mijn tv telefunken HDMI

Hallo ik heb Telefunken HDMI TV  model  D55F287N3CW  en ik wil graag viaplay hebben voor engels en duits voetbal en de race  kan ik dat hierop krijgen ik heb ook  C

Uitgelicht
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Reacties
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @JoopDegens 

Nu de buitenlandse competities weer beginnen, een logische vraag. Klopt het vermoeden dat je de Viaplay app niet op je tv kunt installeren?

Voor hetzelfde maandbedrag als nu kun je een CI+ module inwisselen voor een Mediabox Next of Mediabox Mini . Via kanaal 154 of de al ingebouwde Viaplay app kun je dan met een Viaplay abonnement naar het Duitse en Engelse voetbal kijken. Voor de omzetting betaal je wel eenmalig 19.95. Laat maar weten waar de voorkeur naar uitgaat als het in orde gemaakt mag worden.

3 Reacties 3
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hallo en welkom,

De Telefunken D55F287N3CW is een tv voor de Duitse markt. Wellicht werkt het wel met je CI+, maar garanderen kan Ziggo dat niet 🙂 Als de CI+ zou werken, kan je wel het kanaal Viaplay Xtra (zender 200) kijken. De Viaplay-app installeren gaat denk ik niet op deze televisie. Daar moet je dan een andere optie voor bedenken, zoals een (extra) Mediabox Next Mini, of een Google Chromecast.

Een moderator kan een kijkje achter de schermen nemen wat het beste bij je zou passen; die komen binnen nu en een paar werkdagen langs in dit topic.

RoWi.

Level 20
  • 18324Posts
  • 764Oplossingen
  • 6263Likes

Voor het genoemde content zoals voetbal zult u de Viaplay app moeten gebruiken.

Het lijkt erop dat Viaplay dit merk niet ondersteund.

https://viaplay.com/nl-nl/devices

Dan blijft een optie zoals genoemd door Alex over.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @JoopDegens 

Nu de buitenlandse competities weer beginnen, een logische vraag. Klopt het vermoeden dat je de Viaplay app niet op je tv kunt installeren?

Voor hetzelfde maandbedrag als nu kun je een CI+ module inwisselen voor een Mediabox Next of Mediabox Mini . Via kanaal 154 of de al ingebouwde Viaplay app kun je dan met een Viaplay abonnement naar het Duitse en Engelse voetbal kijken. Voor de omzetting betaal je wel eenmalig 19.95. Laat maar weten waar de voorkeur naar uitgaat als het in orde gemaakt mag worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic