Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn TV reageert niet op de afstandbediening. Wel knippert het lichtje op de tv bij intoetsen op de afstandbediening. Het Smart TV menu opent niet. TV instellingen reageert niet. Alleen de input knop en input menu werken correct behalve dat alles heel traag werkt en slecht reageert. Bij het proberen te wisselen van Input herstart de TV soms ook. Als ik dan naar een andere HDMI ga (niet de Mediabox) werkt de afstandbediening weer. En werkt alles vloeiend/herstart hij niet meer. Soms herstart de TV binnen 2 seconden. En soms duurt het minuten. Wel komt altijd het Sony logo in beeld. Help! 😭.
Hier kun je het op YouTube zien:
Alvast excuses voor de videokwaliteit! Is geen echte YouTube video natuurlijk.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik moest "Bravia Sync" uitzetten. Geen idee wat er mis ging. 🙂
Ziet er meer dan voldoende uit @bennemans het is duidelijk genoeg.
Even wat vragen, als je met de AB van de Next de Next aanzet en uitzet, gaat de TV dan mee aan en uit?
Heb je je tv al eens even van de stroom gehaald?
Ik moest "Bravia Sync" uitzetten. Geen idee wat er mis ging. 🙂
Het is intussen opgelost. Bedankt voor de hulp! 😀
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...