Steefb Er hebben al vaker Ziggo medewerkers (op afstand) iets aan mijn instellingen in het modem en Horizon XL gedaan, dus dat zal niet verandert zijn, neem ik aan.
Het vervelende vind ik altijd, dat als ik (of iemand anders...) een klacht heeft over bepaalde apparatuur, de klant zelf vaak de klacht mag oplossen, door meerdere -
overigens heel goed bedoelde- tips van mede forumgebruikers of moderators op te volgen.
Als mijn auto mankementen heeft, hoef ik toch ook niet zelf in de garage aan mijn auto te sleutelen op aanwijzing van de monteur?
Ik kan mij voorstellen dat er heel wat minder technisch aangelegde klanten zijn, die de gebruikte termen al helemaal niet begrijpen, en dus compleet de weg kwijtraken bij het maken of veranderen van instellingen in de apparaten die de storing mogelijk veroorzaken.
Daar hebben we tenslotte Ziggo monteurs voor, die daar helemaal in thuis zijn.
Maar voorlopig gaat het weer zoals het hoort, maar het verbaast mij wel dat deze storing in de TV-gids zo lokaal optreed, terwijl de software update wel de juiste datum heeft, en naar ik heb begrepen een aantal keren per etmaal aan het apparaat wordt aangeboden.
We wachten de volgende onvolkomenheid maar weer af.....