PuttPutt

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV-gids en opnemen werken niet meer goed na recente update

Beste lezer van dit bericht,

Sinds de laatste update (maart 2021) werken de TV-gids en het opnemen van de Ziggo Horizon Box niet meer goed. Bij het starten van een TV-programma van vandaag (bij voorbeeld 16-5-21 18:10: Studio Sport) wordt het Studio Sport programma van gisteravond gestart. Bij het opnemen van een gehele serie, bij voorbeeld Studio Sport Eredivisie, wordt vaak maar gedeeltelijk opgenomen en ook niet elke aflevering. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Bvd voor reactie.

 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Niet altijd goede gids en opname procedure.

Hier kun je zelf niets aan doen.

Ziggo is hier mee bezig.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Deze problemen hebben niet iets met een update van de software van de box te maken.

De Next en Mediabox XL maken van dezelfde epg en cloud gebruik . Daar zit het probleem.

 

Zo werkt het opnemen met de Mediabox Next - Ziggo Community

Mediabox Next en Mediabox XL met software update: ... - Ziggo Community

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@PuttPutt, allereerst van harte welkom op de Ziggo Community.

En goed dat je het aangeeft: kuren met het opnemen zijn altijd zuur. Dat schiet niet op. Het zit hem inderdaad niet in de hardware, zoals @Bert en @Steefb al aangeven. Er wordt gewerkt aan een oplossing! 

Seilfinkie

Level 3
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goed te lezen dat Ziggo met dit probleem bezig is.

Deze week had ik vergelijkbare problemen met de uitzendingen van NOS Sport op NPO2 ma t/m vrijdag van 19 - 20u over de europese zwemkampioenschappen. Alleen de uitzendingen van ma en wo konden op mijn mediabox opgenomen worden. De uitzendingen van di, do en vr worden door de tv-gids beschouwd als een herhaling (?) van een eerdere uitzending. Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt.

Uitgelicht topic