Sinds gisteren kan ik maar deels tv gemist kijken. Bij NPO 1, 2 en 3 worden de uitzendingen aangeboden tot ca 12:00 uur, alles wat na deze tijd is uitgezonden staat niet in het overzicht. Ook bij Ziggo-go blijft deze zoeken naar de uitzending als ik hier op klik. Andere zender dan NPO1,2, en 3 hebben wel de volledige dag in het overzicht en zijn ook normaal terug te kijken via Ziggo-go. Wat kan de oorzaak zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste @WimvR en @Jet2 , kunnen jullie aangeven welk soort mediabox/ontvanger jullie hebben van Ziggo? Is het toevallig een Humax? Ik zou jullie anders willen vragen om eens naar dit topic te gaan, daarin staat uitgelegd waar het eventueel aan kan liggen 🙂 https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Uitzending-gemist/m-p/96321
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb ik ook, maar dan vanaf zaterdag jl. en dan elke dag tot 13.00 uur bijgewerkt.
Ik heb al gebeld, maar dit probleem was nog niet bekend bij de betreffende afdeling.
Beste @WimvR en @Jet2 , kunnen jullie aangeven welk soort mediabox/ontvanger jullie hebben van Ziggo? Is het toevallig een Humax? Ik zou jullie anders willen vragen om eens naar dit topic te gaan, daarin staat uitgelegd waar het eventueel aan kan liggen 🙂 https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Uitzending-gemist/m-p/96321
Beste Roy Roos,
Ik heb een zwarte mediabox met UPC logo. Het bijwerken loopt vandaag ook tot 13.57 uur. Dus elke dag zo rond die tijd stopt het.
Ik zal kijken of ik tips kan vinden in uw link.
Hallo Roy Roos, ik heb een Samsung
Goedemorgen @WimR en @Jet2, ik zie dat jullie beiden problemen ervaren met Replay Tv. @Roy Roos heeft jullie al verwezen naar een goed topic. Ik ben benieuwd of het probleem nog steeds speelt of dat het inmiddels is opgelost? Als het probleem nog steeds speelt dan ga ik het zo snel mogelijk doorzetten.
Goedemorgen,
Bij mij is alles weer bijgewerkt. Het is voor mij dus opgelost sinds dit weekend.
Bij mij lijkt het ook opgelost, ik zie weer het volledige overzicht
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.