1
Vraag
2
Reacties
WimvR

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

TV gemist

Sinds gisteren kan ik maar deels tv gemist kijken. Bij NPO 1, 2 en 3 worden de uitzendingen aangeboden tot ca 12:00 uur, alles wat na deze tijd is uitgezonden staat niet in het overzicht. Ook bij Ziggo-go blijft deze zoeken naar de uitzending als ik hier op klik. Andere zender dan NPO1,2, en 3 hebben wel de volledige dag in het overzicht en zijn ook normaal terug te kijken via Ziggo-go. Wat kan de oorzaak zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Roy Roos

Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 90Likes

Beste @WimvR en @Jet2 , kunnen jullie aangeven welk soort mediabox/ontvanger jullie hebben van Ziggo? Is het toevallig een Humax? Ik zou jullie anders willen vragen om eens naar dit topic te gaan, daarin staat uitgelegd waar het eventueel aan kan liggen 🙂 https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Uitzending-gemist/m-p/96321

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jet2

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik ook, maar dan vanaf zaterdag jl. en dan elke dag tot 13.00 uur bijgewerkt.

Ik heb al gebeld, maar dit probleem was nog niet bekend bij de betreffende afdeling.

Roy Roos

Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 90Likes

Beste @WimvR en @Jet2 , kunnen jullie aangeven welk soort mediabox/ontvanger jullie hebben van Ziggo? Is het toevallig een Humax? Ik zou jullie anders willen vragen om eens naar dit topic te gaan, daarin staat uitgelegd waar het eventueel aan kan liggen 🙂 https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Uitzending-gemist/m-p/96321

 

Jet2

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Roy Roos,

 

Ik heb een zwarte mediabox met UPC logo. Het bijwerken loopt vandaag ook tot 13.57 uur.  Dus elke dag zo rond die tijd stopt het. 
Ik zal kijken of ik tips kan vinden in uw link.

 

WimvR
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Roy Roos, ik heb een Samsung

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @WimR en @Jet2, ik zie dat jullie beiden problemen ervaren met Replay Tv. @Roy Roos heeft jullie al verwezen naar een goed topic. Ik ben benieuwd of het probleem nog steeds speelt of dat het inmiddels is opgelost? Als het probleem nog steeds speelt dan ga ik het zo snel mogelijk doorzetten. 

Jet2

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen, 

Bij mij is alles weer bijgewerkt. Het is voor mij dus opgelost sinds dit weekend.

 

WimvR
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij lijkt het ook opgelost, ik zie weer het volledige overzicht

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic