Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
stervis81
Level 3

TV-beeld

Afgelopen Maandag heeft een monteur van Ziggo het AOP-punt vervangen en een kabeltje van AOP naar modem. Daarna is het TV-beeld vermindert.

Hoe kan dit? Had eerder een verbetering verwacht!

Ik kan het ook met de instellingen van het TV-toestel (wel heel erg veel...) niet verbeteren.

Beeld is niet scherp, heeft geen goede kleuren en is m.i. onnatuurlijk.

Zeg niet dat ik mijn TV-toestel (LG32LE5...) moet vervangen, want die optie had ik al bedacht.

Goede raad, wie?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijk helpt een keer wisselen en weer terug zetten naar je keuze, van HDMI-resolutie in Instellingen Beeld en Geluid, om het beeld weer terug te krijgen wat je eerder zag.

Dat leek bij anderen te helpen.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

@stervis81 

Kan je een paar foto's maken van de bekabeling en hoe het er nu uitziet in de meterkast ? en deze hier plaatsen ?

En ook even aangeven hoeveel Tv  toestellen je zou kunnen aansluiten en waarmee je kijkt ? CI+ module en of mediabox ?

0 Kudos
stervis81
Level 3
Topicstarter

Bekabeling niks mis mee. Vernieuwd met beste ziggokabels toen Next geïnstalleerd is.

Zou graag willen dat instellingen van TV-toestel uitgeschakeld worden en alleen het Ziggo-beeld getoond wordt.

Maar dank voor uw reactie!

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijk helpt een keer wisselen en weer terug zetten naar je keuze, van HDMI-resolutie in Instellingen Beeld en Geluid, om het beeld weer terug te krijgen wat je eerder zag.

Dat leek bij anderen te helpen.

0 Kudos
Ga naar reactie
stervis81
Level 3
Topicstarter

Lijkt voorlopig te werken. Zal je tip onthouden. Bedankt!