Afgelopen Maandag heeft een monteur van Ziggo het AOP-punt vervangen en een kabeltje van AOP naar modem. Daarna is het TV-beeld vermindert.
Hoe kan dit? Had eerder een verbetering verwacht!
Ik kan het ook met de instellingen van het TV-toestel (wel heel erg veel...) niet verbeteren.
Beeld is niet scherp, heeft geen goede kleuren en is m.i. onnatuurlijk.
Zeg niet dat ik mijn TV-toestel (LG32LE5...) moet vervangen, want die optie had ik al bedacht.
Goede raad, wie?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mogelijk helpt een keer wisselen en weer terug zetten naar je keuze, van HDMI-resolutie in Instellingen Beeld en Geluid, om het beeld weer terug te krijgen wat je eerder zag.
Dat leek bij anderen te helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kan je een paar foto's maken van de bekabeling en hoe het er nu uitziet in de meterkast ? en deze hier plaatsen ?
En ook even aangeven hoeveel Tv toestellen je zou kunnen aansluiten en waarmee je kijkt ? CI+ module en of mediabox ?
Bekabeling niks mis mee. Vernieuwd met beste ziggokabels toen Next geïnstalleerd is.
Zou graag willen dat instellingen van TV-toestel uitgeschakeld worden en alleen het Ziggo-beeld getoond wordt.
Maar dank voor uw reactie!
Mogelijk helpt een keer wisselen en weer terug zetten naar je keuze, van HDMI-resolutie in Instellingen Beeld en Geluid, om het beeld weer terug te krijgen wat je eerder zag.
Dat leek bij anderen te helpen.
Lijkt voorlopig te werken. Zal je tip onthouden. Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.