Vraag
Reacties
Oplossing
Saveria
Level 3

TV Italiana APP versie 3.2.2 de zender RAI 1 blijft hangen en geen geluid

beste ZIGGO,

De TV Italiana APP versie 3.2.2 en dan specifiek de zender RAI 1 blijft wederom/nog steeds hangen en heeft geen geluid.

Er zijn al langere tijd meerdere meldingen op deze community te vinden dat de app reeds vanaf 5 Februari problemen oplevert.

Wij hebben zelf getest en ook bij mijn schoonouders getest, beiden hetzelfde probleem.

Verbindingen aan de gebruikerskant zijn uitgesloten, wij hebben het NEXT kastje bekabeld aangesloten en de netwerk diagnostiek zegt "kijk alles in ULTRA HD".

Zelfs na een reset naar fabrieksinstellingen totaal geen verschil. (moet wel weer alle wachtwoorden invoeren zoals Netflix).

graag zo spoedig mogelijk aktie dit duurt al te lang

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Saveria

Het is je absoluut niet ontgaan dat er met Rai 1 nog lopende problemen zijn en dat je niet de enige bent die hier last van heeft. @Cara-Mary meldt zich ook met dit probleem. Ik kan mij voorstellen dat dit bijzonder irritant is als je van deze zender wilt genieten. 

Het probleem is bekend dat op Rai 1 buffering voorkomt. Sinds afgelopen woensdag is er opnieuw een oplossing voor uitgerold. Het probleem is al eerder opgelost geweest, maar lijkt steeds opnieuw voor te komen. Waarom dat is, is nog in onderzoek. Ik hoop in ieder geval dat jullie sinds afgelopen woensdag al minder of helemaal geen problemen meer ervaren met Rai 1 ;-).

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Cara-Mary
Level 1

Hallo ,

Zelfde probleem hier …. Alle andere Rai zenders in de app doen het wel gewoon alleen Raiuno blijft steeds haperen of is zonder geluid je kunt gewoon niks kijken! 

Ook wij hebben alles geprobeerd maar geen verbetering ! 
wij hebben ziggo speciaal voor deze app! 

kijken heel veel Raiuno 

0 Kudos
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Saveria

Het is je absoluut niet ontgaan dat er met Rai 1 nog lopende problemen zijn en dat je niet de enige bent die hier last van heeft. @Cara-Mary meldt zich ook met dit probleem. Ik kan mij voorstellen dat dit bijzonder irritant is als je van deze zender wilt genieten. 

Het probleem is bekend dat op Rai 1 buffering voorkomt. Sinds afgelopen woensdag is er opnieuw een oplossing voor uitgerold. Het probleem is al eerder opgelost geweest, maar lijkt steeds opnieuw voor te komen. Waarom dat is, is nog in onderzoek. Ik hoop in ieder geval dat jullie sinds afgelopen woensdag al minder of helemaal geen problemen meer ervaren met Rai 1 ;-).

0 Kudos
Ga naar reactie