@Mark Schreef: dat gaan we op de Community niet allemaal uitschrijven want daar hebben we simpelweg geen tijd voor.
Volgens mij hebben jullie werkelijk geen idee hoeveel tijd ik er de afgelopen twee jaar in heb gestoken om belangeloos te helpen, want anders had je dit antwoord niet eens durven geven...
@Mark Schreef: 9 van de 10 klanten zal het ook worst wezen waarom het zo is, als het maar goed werkt!
Ja 9 van de 10 klanten zullen jullie hier in deze topic ook niet elke dag helpen om fouten in de EPG op te zoeken.
@Mark Schreef: En volgens mij ontwijken we het niet, maar zoals gezegd hebben we geen tijd om een boekwerk te schrijven wat bovendien niet interessant is voor de gemiddelde lezer.
Nou ik zou zeggen, vraag voortaan één van die 9 van 10 gemiddelde lezer maar om jullie te helpen. Want met dit soort antwoorden is het mij wel duidelijk hoe Ziggo onze hulp waardeert. En ik hoop echt dat de paar andere frequente posters hier mijn voorbeeld volgen, want dan houden jullie veel meer tijd over om