@Mark Schreef: Ook kun je via Ziggo GO nog steeds de EPG zien mocht het een keer voorkomen, via Ziggo GO kun je ook je opnames inplannen.
Dus ik moet mijn schoonouders (beide ouder dan 80 jaar) die ook last hebben van deze bug in hun Nextbox en net aan weten hoe ze deze Nextbox moeten bedienen, ook nog even gaan uitleggen dat ze even een extra apparaat in huis moeten halen waar ze een ZiggoGo app op kunnen draaien en hoe ze deze app dan moeten bedienen?
Volgens mij denken jullie bij Ziggo echt totaal niet na wat voor soort verschillende klanten jullie hebben, maar meer van, ach wij lossen het op deze manier op, dan kunnen onze klanten dat toch ook wel even zo doen. Maar zo werkt het niet Ziggo, er is ook nog zoiets dat klantvriendelijkheid genoemd wordt, maar dat zijn jullie jaren geleden volgens mij al uit het oog verloren. Jullie zouden je het eens wat aan moeten trekken als klanten zeggen dat jullie je dood moeten schamen met alle workarounds die jullie constant aan het verzinnen zijn om meerdere problemen te omzeilen die jullie na maanden/jaren maar niet opgelost krijgen (EPG, OPNAMES, GELUID)
Maar op dit soort postings geeft Ziggo ook al maanden geen reactie, nee dan stoppen ze hun hoofd in het zand en doen net of ze het niet gelezen hebben...