@Alex Schreef: Hiermee suggereer je dat dit eerder met die reden is gebeurd. Dat is niet zo.
Nou zoals je zelf al zei, iedereen interpreteert op zijn eigen manier en ik zie het niet reageren op vragen, als het ontwijken van vragen want anders zou je er wel een reactie opgeven (maar dat is mijn mening).
@Alex Schreef: Het is niet heel zinvol om hier tot in detail op in te gaan. We maken een dergelijke keus vanuit het oogpunt om beter en efficiënter te kunnen werken.
Goed om te weten dat wij jullie dus ook in de toekomst gewoon kunnen betichten van dingen, maar als jullie dan om opheldering vragen, wij dat dan ook kunnen afdoen met "het is niet zinvol om hier tot in detail op in te gaan". En wat dat efficiënter werken van Ziggo betreft, dat is goed terug te zien bij de EPG en Opnamen problemen in de afgelopen jaren 🤔
@Alex Schreef: De verwachting was dat dit in 4.36 inderdaad was opgelost. Dat is helaas niet het geval (of is in een andere vorm toch terug gekeerd). Dat wordt op dit moment verder onderzocht.
Nou begin oktober melden @Mark hier op het forum "Dit is naar aanleiding van jullie meldingen onderzocht en we hopen de oorzaak hierachter te hebben gevonden. De oplossing wordt geïmplementeerd in softwareversie 4.37 (of misschien zelfs 4.36) volgens de huidige planning." dus begin oktober toen wij nog op firmware versie 4.32 / 4.33 zaten, dachten jullie de oorzaak al gevonden te hebben waarom wij op verschillende zenders geregeld tijdblokken met "Geen informatie" in de EPG hadden, maar toch laten jullie de klanten nog meerdere update's wachten voor dat je met een oplossing komt. Vergeten jullie soms dat wij elke maand een groot bedrag betalen voor deze zeer slecht gevulde EPG die ook nog essenseel is voor het opnamen systeem? En dat ik hier minimaal de Nextbox 3X per week een fabriek reset moet geven om de EPG enig sinds werkbaar te houden....