@VZWatcher Waarom zou @DON PAPA pissig zijn?
Omdat Al 2,5 jaar problemen spelen met de epg die na de overstap naar een nieuwe epg vuller nog erger zijn geworden (ik heb dat 7 jaar terug al aangekaart, werd niets mee gedaan)?
Omdat je een serie wil opnemen, waarvan afleveringen worden overgeslagen vanwege een een id die anders is dan de zenders aanleveren?
Omdat afleveringen opgenomen moeten worden en daarna een (!) krijgen vanwege plaatsing op een verkeerde server?
Omdat een opgenomen programma slechts 10 minuten duurt i.p.v. een uur?
Omdat je een programma niet kunt opnemen door "geen informatie" op de epg?
Omdat je regelmatig dat gehuurde apparaat moet terugbrengen naar fabrieksinstellingen?
Omdat je hier als een soort onbetaalde medewerker mag aangeven waar alles fout gaat?
Omdat je iedere dag moet controleren of alles goed staat ingesteld?
Omdat je niet vooruit kunt plannen door de slecht werkende 6+1 belofte?
Kan nog wel een tijdje doorgaan.
Nou en of IK pissig ben en daar heb ik, en velen met mij, dagelijks mee te maken.
En waar ik ook pissig over word, zijn de reacties op een site van Totaal TV van personen die geen enkele moeite hebben gedaan om aan de bel te trekken en nu ineens ook een vergoeding willen.
En waar ik ook pissig over word, is de matige en trage wijze waarop antwoord wordt gegeven door Ziggo. Dat heeft niets te maken met de moderators, want die doen wat hen wordt opgedragen (ik zou niet met ze willen ruilen, jij wel?).
Dus begin niet over pissig zijn; er zijn redenen genoeg.